In mod cert cei doi nu si-au adresat cuvinte rautacioase. Dar nici nu cred ca o persoana ca Alonso e prea incantat de succesul neasteptat al lui Lewis. El e dublu campion mondial, a castigat o prima cursa pentru Mclaren, la momentul cand toti dadeau deja favoriti pe Ferrari.
In mintea unui mandru campion, Fernando nu a gresit cu nimic la Bahrain, "masina trebuie sa fie de vina". Tocmai de asta Mclaren au dus masina la Woking si o desfac complet sa caute vre-o "problema".
Si daca nu vor gasi nimic? cum va reactiona Fernando? mai ales ca urmeaza GP Spaniei?
Alonso are o relatie foarte frageda deocamdata cu Mclaren,pentru ca e doar la inceput. Culmea, incepatorul Lewis are o relatie de o decada cu Ron Dennis si Norbert Haug. Daca dupa Malaezia Ron Dennis a avut grija sa-i felicite pe amandoi, dupa Bahrain, Alonso a lasat masina la verificarea FIA si a plecat direct catre cabina lui.
Lewis a trecut in 3 curse, de la a nu sti daca se va descurca in Melbourne, pana la a zice ca isi va da toata silinta sa ia titlul dupa Bahrein.
Alonso este mandru, orgolios si increzator in fortele proprii; se certa si cu inginerii Renault sa faca asa cum vrea el.
Lewis are 22ani si"he's taking on the World". Nu se mai limiteaza sa-si doreasca o cursa castigata cat de curand, ci vrea chiar titlul.
Pentru GP Spaniei, Alonso ca e foarte motivat sa-i dea o lectie "parvenitului" Lewis pentru ca ii da emotii in sanul Mclaren. Sper ca vom vedea un spectacol Alonso - va fi cu atat mai greu pentru spaniol, pentru ca nu prea agreeaza circuitul catalan.
Toata lumea a mers pe ampantament scurt pentru pneurile Bridgestone(cah)....mai putin Ferrari. Dar si solutia scurta la Mclaren merge foarte bine. Renault si-a pierdut suspensia lor cu amortizor cu contragreutate; anul trecut de acolo au pierdut 0.5s, pe care nu i-au recuperat niciodata.
Aerodinamic masina lor a fost foarte buna anul trecut. Masele, motorul si sasiul au ramas cam aceleasi. Problema e clar cu cauciucurile. Cum nu reusesc sa rezolve problema aceasta echipa de ingineri de 2 ori campioani mondiali ramane o enigma.
Lipsa unor teste scumpe ar mai putea fi cauza, dar pe nicaieri nu a rasuflat inca asa ceva. Renault trebuie sa se descurce cu 200-250mil $ pe an, pe cand Ferrari/Mclaren/Toyota au cam 450-500$mil/an.
Daca e vreo persoana in stare sa-i readuca la linia de plutire, acela nu poate fi decat Briattore.
Dupa prima cursa din Melbourne, Kimi a primit un tel de la Schuey de felicitare. In tot zgomotul, Kimi nu a inteles nici o boaba. Mi-l si imaginez: "...Da...cine?...Pardon, nu inteleg...inchid ca nu inteleg cu cine vorbesc. Pa! "
Ultimele comentarii
316 in total