Da, Alonso va fi motivat. Dar o echipa ca Ferrari e nesanatos sa ne gandim ca vor sta pe loc. Catalunya avantajeaza masinile Mclaren, pentru ca implica viraje largi in viteza maxima, si stau bine la aero. In F1 lucreaza 3 echipe/schimburi ca sa stea in fata in razboiul dezvoltarii. Cel putin asa era pe cand puteai modifica motorul de la o cursa la alta.
Masina Mclaren nu ar fi aici daca Alonso nu si-ar fi adus aportul...daca a fost dispus sa testeze pe undeva inaintea Anului Nou o singura zi, masina pe care o conducea Kimi (unii zic chiar contra cost catre Renault). Deci o fi avand un debut fulminant Hamilton, dar are mult de multumit si lui Alonso. Exact asta il va roade pe spaniol la el acasa.
Pentru ca toata lumea testeaza intensiv la Catalunya nu vor aparea surprize fata de sesiunile de teste care incep saptamana viitoare.
Imbunatatirea aero a lui Ferrari s-ar putea sa fie podeaua mai putin flexibila. Abia acum s-a prins FIA de smecherie si le-a impus sa nu aiba deviatie mai mare de 5mm chiar si la 2000N aplicati. Cum am gandit corect la vremea aceea 500N erau prea putini...cu 2000N sarcina nu prea ai unde sa ascunzi o modificare.
Kimi isi dorea mai multa viteza in linie dreapta in calificari. In Melbourne nu se plangea. Dupa Melbourne totusi cred ca si-au schimbat podeaua, daca nu o fac sigur acum.
Chiar si Fernando marturiseste ca Ferrari ar mai avea un avantaj de viteza, dar numai in debit curat de aer. Ferrari s-ar putea sa-si fi compromis pe undeva pachetul aero ca sa aiba racire mai mare.
Sa nu uitam insa ca si BMW a ajuns in fata.
Theissen il incurajeaza pe Kubica, si pe buna dreptate...polonezul a cam avut ghinion pana acum. Chiar si in Bahrain au trebuit sa aranjeze de urgenta masina de rezerva pentru el. Plus calificarile unde l-a luat Heidfeld pentru ca echipa l-a trimis un pic prea tarziu in turele rapide.
O luna de pauza e mult intr-adevar...si 3 sapt sunt multe. 2 saptamani sunt modelul optim. Una dupa alta devine deja agasant.
Ar fi nemaipomenit sa vina din cursa urmatore. Liuzzi intra in alte masini, Scott Speed (pacat de numa ca e misto) e invizibil. Sigur are pe cine baga Berger mai buni in masina.
Si cand ma gandesc ce increzut cand declara ca Renault nu are nevoie de Alonso. Si mai tarziu ca ii poate umple pantofii fara probleme. Fisico a fost mult mult peste el pana acum.
Cea mai mare problema raman insa cea cauciucurile.
Lasa-ti punctele de o parte. Mclaren testeza noile elemente aerodinamice discret de ochii lumii. Daca e aeroport inseamna ca se baga la teste de viteza maxima, pe linii drepte. Vor mai multa viteza.
Ultimele comentarii
316 in total