bai ce tare esti tu cu compunerea vectorilor. Masinile alea sunt bile ma? e cu totul alta treaba intr-un accident. Daca ai bafta proasta intr-un accident cu un SUV si la 50kmh o poti pati, ca nu tine doar de impulsuri in lumea reala. Golful arata lovit si pe plafon, e foarte probabil atunci ca s-a si rasturnat de la impact. 200kmh putin probabil pe drumuri prin Macedonia. E de ajuns sa ne uitam la drumurile noastre sa intelegem de ce. Dar sa nu uitam ca vorbim de niste cretini care pot cumpara inca 3 Porsche a doua zi fara sa transpire.
Ceea ce s-a intamplat e un pacat, o rusine si uite si crima la adresa omului de rand. Putea fi oricare din noi in a doua masina, doar pentru ca acestor degenerati le place sa se dea balene cu banii lor mosteniti. Asta nu e un raliu de placere pentru masini istorice, astia chiar alearga si isi distrug si masinile. Sa se duca pe Nordenschlife sa-l rezerve doar pentru ei si se omoare acolo in-house. Scarbele dracului vroiau sa si fuga. Foarte bine ca i-au prins. Dar cum Macedonia e tot in Balcani, nu m-ar mira sa falsifice politia cercetarile si sa-l faca pe soferul golfului betiv.
Sunt un fan al motorsportului/automobilului , dar oricand cineva deschide gura despre Gumball ii spun frumos sa taca ca nu arata si ei decat un comportament ignorant si antisocial, precum protagonistii din astfel de expeditii.
Hyundai avea o masina foarte ieftina. Accentul mai vechi...puteai sa iei chiar un diesel 1,5 cu 3 cilindrii. Dar Dumnezeule ce gunoi! Si inauntru nu puteai sta mai mult de 3 secunde fara sa ti se faca greata...dar asta nu era o problema ca mergeai cu maxim 50kmh si puteai sa opresti repede sa vomiti totul.
Accentul mai nou e mult peste cel vechi. Cu interior bej este si peste Logan. Altfel e tot un model ieftin. Hyundai nu are cum sa produca un alt model si mai ieftin, decat poate sa faca ceva in genul C1/107... spartan dar in plus si gretos. Hyundai Getz esde de pilda un hatch mic si bun...dar nu e ieftin.
De cand Hyundai e mana in mana cu KIA, par sa le mearga foarte bine afacerile. Dar acum sa vrei sa faci un model nou ieftin si in acelasi timp sa oferi masini cu V8...e dificil; decat poate daca achizitioneaza o masina mica gata facuta, asa cum au procedat Daewoo cu Tico.
Modelul sa-i zicem "premium" al Hyundai, Sonata, e departe de ce ar vrea un posesor de Audi, atat in termeni de putere cat si calitate de executie.
Coreeni sunt cam germanici acolo in Asia, si odata ce si-au stabilit aceste tinte vor face totul sa le atinga. Hyundai ofera si masini bune, cum sunt Coupe-ul ,Gets si Tucsonul. De Accent inca am rezerve sa-i zic buna, dar cel actual e un pas mare fata de modelul vechi.
Mai dar uitati ca Alonso e dublu campion mondial F1. Nu cred ca Lewis va putea sa-l ajunga si intreaca la puncte la finalul anului asta pe Fernando. Va fi mai spectaculos Lewis? probabil, dar Alonso tine pentru el spectacolul.
Massa? De la erou la zero si inapoi la erou. Nu va fi la fel de consecvent la puncte precum Kimi. Kimi e un racer innascut, iar daca Alonso il face iar la sah e un supercampion. Totusi Alonso a plecat cu dezavantajul unei echipe care nu a castigat nici o cursa in 2006. Nici chiar Mclaren nu se asteptau sa castige din a 2-a cursa in Malaezia.Fernando a insemnat un plus pe partea tehnica la Mclaren, nu numai ca pilot.
Kimi? si-a pus pijamale rosii si s-a apucat de condus. Dar cel care a aranjat masina a fost Massa. Pacat pentru el ca nu e consistent.
Pentru echipa lui Ron Dennis, Alonso a pus la punct masina, iar acum Hamilton culege ce inca nu a semanat.
Categoric ii vom vedea pe Kimi si Alonso la final...dar cum e spus in stire...fiecare punct pe care il iau de la ei Lewis si Massa va conta.
Cred ca titlu e superprost ales; iar De la Rosa dezamagitor. Oamenii care conduc Mclaren, Ron Dennis, Norbert Haug si Whitemash ii doare pe undeva pe langa gaura din posterior de Kimi. Ei stiu cel mai bine punctele slabe ale finlandezului si le vor folosi la momentul cuvenit.
Intr-adevar Massa are un avantaj ca stie deja echipa, masina si cauciucurile. Dar dupa Bahrain are si un avantaj moral...dupa doar o sapt in care ajunsese de la erou un zero, a revenit la erou...a re un psihic poate mai puternic decat Kimi.
Nu stiu unde si cum sunt modificari...dar daca au bagat niste sicane pe pista, chiar si largi, placerea pe pista din Barcelona e diminuata. Virajele alea largi sunt o incantare.
Ultimele comentarii
316 in total