Da, Fisico a fost scump...dar unora nu le place Ferrari asa ca nu am mizat pe masina lor, si mi-am permis. Dezamagitor insa Heidfeld...ce nemernic. Un Renault era mult mai bun.
Acesta e payback pentru stirilea alea lipsa si testele imediat dupa 1mai .
Mai e si asptectul costurilor. Mosley dorea costuri mai mici, iar acum vrea sa impuna alta cursa costisitoare a dezvoltarii pentru motoare V6.
Mi-a placut la nebunie comentariul cu Turul Frantei.
Tataia s-a retras, acum putem fi prieteni. Altfel nu vom scapa niciodata noi cei care nu-l inghitim pe Schuey, de fantoma sa.
A castigat multe premii, a dominat deseori, a gresit des, insa a rescris istoria F1 si a ridicat stacheta. A fost mai degraba un pilot rapid si complet, care discuta ca aceeasi placere si dedicare atat condusul cat si tehnica cu inginerii. Plus are talia mai subtire si e mai in forma decat tinerii de 20 ani.
Legat de Schuey, imi pare rau ca nu a mai ramas Senna in scenariu sa vedem ce se intampla. El s-a conturat ca pilot in acea epoca, pe cand manevrele descrise mai sus erau indelarg folosite. Oare n-ar fi meritat ou si otet si Senna?
Legat de competitia lui, Hakkinen si Villeneuve au fost pentru o perioda scurta competitivi. Ultimul sa-l bata rasunator este noul CM, Fernando Alonso, care e vazut chiar mai bun decat Schuey, si fara defectele acestuia.
Weekendul trecut insa stau si ma intreb cine a batut in primul viraj? Massa sau Schumacher?
Privind imaginile in direct si in reluare de multe ori, Alonso a parut ca a vrut sa forteze nota. Dar oare nu a fost sfatul lui Schu implicat intr-un mic contact acolo?
Din unul din unghiurile de filmare, pentru o fractiune de secunda, am zarit varful eleronului fata din masina lui Massa , asadar roata stg fata a lovit masina lui Fernando...intentionat sau nu? doar Massa&Schuey stiu.
Sa fie mana lui Schumacher? ar putea fi, altfel Massa nu i-ar fi multumit lui in mod special. In acest caz prezenta sa este periculoasa acolo, pentru celalate echipe, cat si pentru Ferrari. Schuey a sosit in Spania in timpul testelor, iar inginerii au plecat de la lucru sa-l intampine. Kimi a ramas singur in masina, si cred de acolo i s-au innecat corabiile. La finalul cursei era aceeasi poza de grup ca acum 1 an...dar fara Kimi, plecase deja...chiar daca era acolo ,cred ca pozatul i-ar fi intors stomacul pe dos, incat ar fi avut nevoie de ingrijiri medicale.
Iisuse, Mosley a devenit senil. Sa plece odata!
In Indy se alearga cu etanol si e perfect ecologic si biodegradabil...si partea si mai buna, are o cifra octanica si mai mare decat benzina...deci more power.
Asta e ok, dar 10000rpm? si V6? Pai o Honda in 4 cilindrii de pe S2000 ajunge la 8000rpm.
Ma asteptam sa zica....vom gasi o modalitate de a antifona, de a minimiza zgomotul....si asta era o porcarie fantastica...senzatia in paddock cand pleaca in pline gaze o masina de F1 e unica. Cred ca imi place chiar mai mult decat turbinele avioanelor de vanatoare.
Dar 10000rpm? Cu motocicletele ce vor face? ca si alea sunt zgomotoase...Mai mult...curse se fac pe cirucuite de-a lungul anului, Formula 1 vine odata si tot ei polueaza fonic ?
V6? de ce? Formula 3 are parca V6. Daca urmeaza si limitarea aerodinamicii, chiar se vor confunda cele doua formule.
Mosley e senil, trebuie dus la doctor.
Ultimele comentarii
316 in total