Deci las-o balta. Golf arata asa de 30ani si asta e bine, nu s-au inspirat de nicaieri.
Nu-mi place masina! Pentru ca GT-ul simplu e nasol de nasol. Turbina are un lag mare si livreaza puterea haotic si vulgar. GT Sport...ce au schimbat? au umblat un pic la aspect si finisari interioare? Clar va fi mai scump decat GT simplu, dar cred cu aceeasi motorizare. Nu va lasati incantati decat daca va place sa livreze puterea cu galme, ca un diesel.
@Bogdan, sper ca era un comentariu pentru ala mic si amarat care a scris dupa mine si cred ca a fost cenzurat, ca a disparut.
Daca totusi te refereai la mine, mie imi place stilul oral, ca e o discutie nu o compunere. Limba romana e atat de mult in spatele meu, ca o vad ca prin ceata din basme.
Vad ca multi scriu ca pe irc si nu prea au ce zice oricum. Sanatate.
Nu, Ferrari si Monaco nu inseamna dragoste...nici macar VIPuri. Mclaren domina aici de multi ani,fiind echipa cea mai de succes; iar Ferrari nu a avut nimic de zis din 2001. Hamilton si Alonso aveau incrustate pe casti diamante...asta e intr-adevar dragoste intre Mclaren si Monaco.
Eu nu am vazut niciodata sa dea Ferrari sansa altei echipe sa castige. Si nu se da, ca branza e pe bani. Intr-adevar Canada si SUA nu sunt chiar pe placul Mclaren dar...mai vedem; cu ce au demonstrat azi...depaseste si cel mai umed vis cu Mclaren pe care l-ar avea un fan duminica dimineata.
Eu ma asteptam ca Massa macar sa caute sa se infiltreze printre ei. Sigur asta ar fi dorit Schu de la el. De asemenea ma asteptam sa fie dezastru si accidente si Ferrari mereu aproape. Si 80% sanse de ploaie...unde dracu a ramas ploaia? La cursa de GP2 era usor umed asfaltul.Rar vezi un Monaco asa linistit.
Ron Dennis se lauda ca dupa primele 10 ture mergeau la pas, ca o plimbare pe bulevard. Ma indoiesc de asta, ca totusi prin mijlocul cursei Alonso baga 1:15 si Lewis atingea barierele.
Inca un lucru nu am inteles la Hamilton: de ce masina lui glisa pe viraje? ca in maniera de condus a lui Tazio Nuvolari. Eu cert nu l-am mai vazut facand asa; mai mult el e un pilot precis. Alonso e agresiv si el ar fi trebuit sa faca power slide. Dar masina lui Alonso nu glisa. Sa fi gresit presiunea in cauciucuri lui Hamilton dupa primul pit stop?
Apoi in ultimele 20 ture cand se apropiase la o lungime de masina de Alonso, cum de nu i-a trecut prin picior macar, gandul sa incerce sa depaseasca? Pole-ul ar fi trebuit sa fie al lui...din pacate acolo a pierdut dreptul la victorie. Si totusi...cum baga Alonso in cursa tur dupa tur rapid, nu stiu daca si Hamilton poate asta.
Si inca o nelamurire: Pit stopurile...Lewis a intrat 3 ture mai tarziu...a pus benzina mai multa pentru inca 1,5 secunde; si totusi la pitul 2 a intrat doar la o tura dupa Alonso. Parerea mea e ca au cam manipulat pe Lewis, dar asta e ,cu 2/3 din cursa consumata era cam nedrept sa iasa in fata Lewis campionului mondial Alonso.
M-am bazat pe cele 3 ture de benzina in plus pe care le-am dedus ca le are Lewis, dar Ron a decis ca Alonso e cel ce trebuia sa castige. Legat de concurs, am gandit deci prea mult si prea complicat si am prevazut dezastre si un Ferrari capabil. Trebuia aleasa o varianta mai de siguranta ca Goosy.
Cealalt pilot pe care am mers eu , Rosberg, a facut harcea parcea cursa din cauza ca a fost depasit de BMW-ul lui Nick Heidfeld si a ramas blocat. BMW a avut o panarama de strategie si s-au spanzurat singuri. Ma asteptam sa incerce macar cu o masina o calificare rapida si sa stea langa Alonso si Lewis. Cert ar fi prins locul 3, in ciuda unui Renault resurgent sau a lui Massa. Asa singurii care au scapat in fata: Alonso si Lewis.
Honda m-a uluit cand i-a bagat a doua oara la pituri pe piloti, dupa ce ei oprisera prima data dupa prima jumatate a cursei. Ce o fi fost in capul lor?
Singurii care au reusit cu folos tehnica cu o oprire au fost Wurz si Kimi.
Ca o concluzie, Alonso i-a aratat lui Lewis cum se face si cine e seful. Acum se poate duce linistit in Canada fara sa-si mai puna intrebari si sa dea performanta.
Si Lewis e un pilot foarte cerebral, stia ca va fi foarte greu sa treaca pe pista de Alonso, dar la stopuri nu era exclus sa reuseasca, insa risca sa strice apele in sanul Mclaren.
Mclaren pare pana acum sa conduca jocul dezvoltarilor, dar nu exclus ca Ferrari sa mai procedeze ca in Spania sa updateze un numar mare de aspecte ale masinii si sa faca o figura lui Mclaren cat de curand.
Deci daca e depunctat pentru greseala...ar trebui sa fie mult mai multe puncte in minus. Daca e punctat ca e optimist ca daca ploua va reusi sa urce...ar trebui sa fie pe + . S-a facut o medie nu?
Niciodata nu o sa-mi placa un pilot Ferrari care ia puncte. Dar pana acum m-am prins ca e cam asa: cand un pilot vorbeste de el insusi ia cam 3-4 puncte...cand recomanda pe altul acela ia peste 10 : 12,14,17. La fel cand o legenda sau un team boss recomanda un pilot...17pct. Dupa schema asta Trulli astazi ar fi trebui sa ia 14/17 pct...dar nu e asa; poate ca depinde si cu o pondere de cotatia pilotului.
Ultimele comentarii
316 in total