Ce poza super! Le Professor care isi programa dinainte fiecare inghititura de lichid la ce moment in cursa o va bea il povatuieste pe Kimi sa se lase de baut...alcool; si de karaoke.
Dar cred ca tocmai pentru ca Schuey s-a imbracat in pijamale rosii la Monaco, Kimi a intrat in protectii. Cred ca il enerveaza la culme sa-l vada pe neamt cu echipa lui.
Asta pe cand Alonso l-a luat de gat prieteneste pe Schuey in paddock.
Am avut si 8000 credite in banca pentru ca se poate. Asta era in perioada testelor la Paul Ricard. Imi pare rau ca nu ai inteles ca daca sporavaiesti asa usor informatii, situatia nu se poate decat pastra sau inrautati.
Eu am inceput sa urmaresc jocul abia dupa Sakir, pe care l-am terminat pe 127 la general, 500 la etapa. Inainte de duminica de la Monaco eram pe 4 la general si 2 la etapa. Cele 550 puncte diferenta la general fata de Goosy, ii permiteau sa aleaga ce era mai bun, deci fara risc clar nu aveam nici o sansa de castig. N-a iesit de data asta, ca nici Ron nu a riscat..uite cu ce circ s-a ales; dar datele viitoare ar putea iesi. Uite cazul lui Theissen...s-a bazat pe SC si acesta nu a aparut niciodata. Daca aparea putea aveam acum mai mult de 36 puncte cat tot anul trecut. Trebuia insa sa incerce o masina sa o califice mai in fata, chiar nu avea nimic de pierdut.
Dar asta e singura solutie. Dupa Sahkir aveam un deficit de 2000-3000 credite, pe care le-am redus dupa o cursa atent calculata in Spania si niste teste la doar 550. Poti si tu alege calitate, dar cu anumite riscuri in alte parti, dar in 3 etape poti reduce handicapul.
Puncte multe se dau in curse acolo trebuie ales destept. Avansul lui Goosy e de 548 puncte acum fata de urmatorul clasat,ceea ce este enorm. Are informatiile intotdeauna la indemana si simte momentul cand sa schimbe. Dar in curse nu va alege intotdeauna optim.
Deci nu va mai plangeti, ponderati atenti la curse ce e de facut.
Mai kentu..tu faci aici public service? mai era unu care se gasise sa scrie ce piloti participa la teste inaintea Automarket. Nu te intereseaza catusi de putin sa avansezi si tu?
Acum legat de Theissen. Destept tipul si foarte muncitor. S-a alaturat lui BMW din 77 , si a inceput sa se ocupe dupa un timp de departamentul sport. Dupa problemele de la Williams , BMW i-a incredintat acest proiect ambitios sa vina cu o echipa de uzina. Si in 2 ani ajunge a 3-a putere in F1. Si pun pariu ca nu e doar datorita fortei financiare BMW, ci mai mult mustaciosului. Pacat ca il au pe Heidfeld care nu imi place deloc; iar daca il aduc pe Vettel ...e si mai trist.
Imi place de Theissen...dupa Jonathan Neale
Managing Director la Mclaren, mustaciosul este un model.
Ultimele comentarii
316 in total