Niciodata nu vom contrui dieseluri!!! bravo Ferrari ;totusi biocombustibilul e o solutie buna, mai ales ca obtii mai multi CP si consumul nu e o grija pentru un Ferrari.
Din pacate cu normele astea dam cu un pas innapoi in progres. Supermasinile sunt, cum zicea Jeremy Clarkson, menite sa otravesca panza freatica, sa calce ecologisti...de mai multe ori sa se invete minte, sa topeasca calota glaciara, sa distruga ozonul, sa decimeze fauna salbatica si sa transforme toata lumea a 3-a intr-un desert...dar nu inainte sa suga tot petrolul din lume.
In viitor imi doresc si eu un Ferrari...dar cred ca va trebui sa iau ceva din anii 70-90 care sa nu faca atatea compromisuri. Doar soseaua, scaun, fund si atat.
Of ce viitor trist ne asteapta.
Mie imi place formatul GP2...e mai dificil cu orele de difuzare , dar in esenta e misto. Calificari sambata. Si 2 curse duminica , castigatorii din prima cursa se aseaza pe grila in ordine inversa incepand cu pozitia 8. La WTCC dupa acest sistem la ultimul eveniment din sezon erau 8 posibili CM mondiali.
Formatul F1 e cam plicitisitor ca dupa primele puituri se intra inapoi pe tur si doar se consuma benzina pana la pit 2.
Ferrari nu avantajul vitezei il au...nu in mod deosebit, ci avantajul cauciucurilor. Toate echipele Michelin se vor duce pentru prima daca pe continentul american si li se vor da seturi Bridgestone pentru masini. Cred ca prima lor reactie va fi...oh shit!
Mclaren s-ar putea descurca onorabil, dar asteptati-va la Renault-uri sa nu se clasifice intre primii 10. Sa vedem ce poate face Fisi cu materialul la dispozitie.
Ce exprimare..."prezentele pe podium", in loc de podiumuri pur si simplu.
Ultimele comentarii
316 in total