Billy misto de tot gluma, chiar m-a distrat. Ne-ai mai zis macar de 2 ori ca Alonso e campion fabricat.
Renault a avut in 2005 o masina care nu se strica ,iar in 2006 cauciucurile Michelin mai performante, decat Bridgestoneurile Ferrari. Dar in ambele cazuri Renault nu era cea mai buna masina de pe grila. Kimi a pierdut nu numai pentru ca avea unele sensibilitati masina, ci si pentru ca, aflam acum, streseaza materialul de concurs. Schuey a pierdut si in concurs pe pista, nu numai datorita cauciucurilor. Si nici FIA nu i-a favorizat pe Renault in cei 2 ani, au incercat sa le bage bete in roate.
E extrem de rar in zilele noastre, cand aportul pilotului e in jur de 5%, ca o masina mai putin performanta sa ia titlul; totusi Alonso a reusit asta de 2ori. Spune-i cum vrei, dar e o realizare.
Iar legat de ce spune Flavio...cine e Flavio? un manager care s-a incurcat cu Naomi si are un copil cu Heidi Klum. Inginerii spun ca totusi simt lipsa aportului lui Alonso. Si se vede si pe grila anul asta.
In relatie cu Lewis, raspunsurile sunt la vedere. Lewis a venit cu pregatire (la sim) si talent in echipa, si se pare ca poate suplini experienta lui Alonso. Daca poti afla si unde franeaza pe pista aflii si unde poti sa il depasesti sau sa castigi timp unde celalalt iroseste, iar asta Lewis o face foarte atent. Il poti pune si in masina lui Kimi, si in scurt timp il depaseste pe Massa, daca are acces la telemetria sa, pentru ca ii este usor sa-si adapteze stilul. Eu depilda nu-l vad pe Kimi nici sa-si doreasca sa procedeze asa.
Lewis are si un stil de condus fin, pe cand Alonso conduce brutal, lucru care nu se impaca bine cu cauciucurile Bridgestone si mai putin adaptabil spaniolul. Fernando era foarte bun la a-si conserva cauciucurile, lucru care nu mai e util odata ce s-au reintrodus schimbarile la boxe.
Acum Alonso are si surpriza neplacuta ca cea mai mare competitie e in cadrul propriei echipe. Abia de la Indyanapolis a acceptat ca Lewis e intr-adevar un contracandidat. Acum s-a impacat cu ideea , va cauta o alta abordare; si o va gasi pentru ca are resursele.
Dar ce greu o sa-i fie....poate sa castige urmatoarele 5 curse si Lewis sa vina pe 2, si abia abia s-ar egaliza punctele. Daca Ferrari nu-si baga odata coada, e chiar nasol pentru Fernando. Eu chiar vreau acum ca Ferrari sa redevina competitiva. Se mai relanseaza si concursul aici.
Il apreciez pe Alonso foarte foarte mult. Mi-a adus echipa din nou pe culmile gloriei. I-a inlocuit lui Schuey placerea de a alerga cu gustul amar al infrangerii.
Dar la naiba ,ce de baliverne mai spune Alonso! Cel mai rau e ca el le crede sincer. Anul trecut Schuey si Ferrari i-au aplicat o corectie la MagnyCours de nu s-a vazut. Pana acum declara ca prefera sa-si dispute titlul cu Lewis decat cu o masina Ferrari, pentru ca in aceeasi masina el va castiga. Si totusi am vazut cu totii Canada si America.
Stiam ca nu sunt cursele lui favorite, dar sa iesi la picnic de 4 ori pe bucata ta preferata de gazon la Montreal, ca sa zici dupa aia ca echipa favorizeaza pe Lewis; iar in SUA sa nu poti trece sub nici o forma de Lewis.
Cum se va termina anul asta? Lewis si Alonso pentru titlu? Stiam ce poate Lewis inca de pe cand si-a primit si prima oportunitate de testare la Mclaren. Acum 1 luna nu aveam nici un dubiu ca Fernando va castiga, dar dumnezeule baiatul ala e fantastic. Fiind britanic, cred ca Jackie Steward cel mai probabil i-a fost instructor si l-a invatat sa aprecieze valoarea datelor de telemetrie ale lui Alonso, dar dumnezeule cum poate sa-i ia fata lui Fernando pe circuite pe care nu a mai fost in viata lui??
Oare asa de bun e simulatorul ala de la Woking? Cum vei putea compara in viitor pe cineva care munceste de dimineata pana seara pe sim sau pe pista, cu unul ca Raikkonen?
Tocmai pentru ca testeaza aero nu as pune banii pe ei. Nu in prima zi oricum....N-am remarcat in Canada/SUA daca Mclaren mai au eleronul fata cu 3 aripi, dar pe cand au probabat ei acel artificiu, nu prea au putut zice categoric nici dupa o saptamana daca ajuta sau nu.
Mircea, deja v-ati hotarat, dar sa aveti in vedere ca nu vor mai exista salturi mari de pozitii sau rasturnari. Nu se vor mai putea recupera puncte pentru nimeni, oriunde s-ar afla in clasament. Se castigau puncte pentru ca anul asta o echipa are voie doar cu o masina pe zi de test si erau 25-30% sanse sa nimeresti. Cine nu cunoaste cat de cat fata F1, aici scuipa puncte. Pe mine nu ma angajeaza nimeni manager intr-o industrie de care nu am un pic habar, oricat de bun manager as fi, pentru ca nu ai intotdeauna pe cineva sa-ti serveasca informatiile.
Puneti informatiile pe site, dar dupa ora 14, sau faceti macar un Poll. Altfel mare lucru nu se mai schimba pana in octombrie la ultima cursa.
Ultimele comentarii
316 in total