Care e totusi ideea aici? Stepney devenise oaie negra cu mult inainte pentru ca vroia o pozitie mai mare sau o alta provocare...poate la Honda. Cu sa ajunga el sa saboteze Ferrariul? cum sa-ti sabotezi propria munca care o incepi de la 5dimineata si o termini seara tarziu? De ce vrea Jean Todt sa-l discrediteze in felul asta?
Din scandalul asta clar va cadea un cap...fie al lui Jean Todt fie al lui Stepney, si se va incheia o cariera. Mi se pare absurd sa-ti sabotezi munca. Sa vinzi secrete o fi o chestie, dar sa-ti sabotezi munca e prea de tot.
Nu mai ascultati ma la micky mitoman de la tvr...e dus cu pluta...cum a reusit sa treaca de Heidfeld pe zona Nurburgring e champion stuff. Magny Cours a fost un circuit tehnic si unul ingust care nu permite zone de depasire. Defapt sunt doar 2(Adelide si linia dreapta de start)...faptul ca Alonso inventeaza si altele e deja de poveste. Pacat ca momentul cand avea programat pitul l-a pus din nou in spatele lui Heidfeld si Fisico.
Alonso a mai lasat un lucru sa se inteleaga...daca echipa dorea ca el sa castige in Spania, si Lewis s-a descurcat mai bine, atunci sa fie invers acum...si spaniolul sa se descurce mai bine la Silverstone.
Cred ca ar deveni prea complicat. Stai in fata calc si nu stii ce sa mai alegi. Depilda in teste, sau antrenamente libere echipele fac ce vor, nu cauta neaparat viteza. Prea multe lucruri de considerat...si cand nu iese...si sigur nu iese...te vei intreba de ce de ce??? dupa parerea mea apare prea mult Hazardul, mai putin managerul.
Cel mai rapid tur in cursa ar trebui punctat totusi. Ar trebui punctat naibii si de FIA.
Sper ca va fi luata in seama propunerea de acordare a punctelor pentru depasiri.
Daca nu ar schimba regulamentul vor trimite premiile mereu pe aceleasi 3-4 adrese.
BMW intr-adevar pot cel mult sa spere la un loc 3 intr-o cursa...dar Renault inca mai are pana sa ii conteste clar ca "Best of the rest" . BMW ar domina intotdeauna in grupa 2. Iar in grupa 1 nu are prea mari sanse. Insa daca s-ar primi puncte si pe depasirile din cursa...totul ar deveni foarte interesant, indiferent ce piloti alegi. Mai dificil cu cei din primul esalon cu pistele astea pe care nu se poate depasi.
Sa vedem insa care va fi realitatea...daca poti puncta si daca poti inainta mai usor la general decat in forma precedenta. Inainte era destul de clar ca nu poti alege si 2 piloti de top si un Mclaren sau Ferrari...dar uite ca s-a putut deja de la mijlocul sezonului.
Ce au schimbat? Stopurile spate, jantele si evacuarile. Suspensiile? oricum era o masina cu comportament de supercar. Un singur defect avea...cutia de viteze..daca o schimbau pe aia, Quattroporte era in sfarsit masina care trebuia sa fie din prima zi. Masina din poze e un gunoi daca e aceeasi cutie, si efortul inutil.
Ultimele comentarii
316 in total