• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Chiar nu am de ce ma supara...situatia e amuzanta privind de afara. Daca as fi in cadrul Mclaren sau Ferrari as fi foarte serios. Folosea tot felul de trucuri murdare Schuey ( dar in conceptia lui, faci orice sa castigi si la naibii cu regulile, si respect asta) dar ma gandeam mai degraba la Jean Todt si cum mai putea de un protest cand lucrurile nu mergeau cum vroia el. Sunt convins ca Mclaren si Ron Dennis nu au nimic de-a face cu afacerea - este contrar ideilor de integritate dupa care Ron isi conduce afacerea. Si iarasi...s-ar putea ca materialele sa nu fie cine stie ce chestie importanta, ci doar o campanie murdara...cum am zis, nimic nu ma mira la dnul Todt.
    Suspectul echipei McLaren este Mike Coughlan
  • Ti-e mintea la puncte si iti scapa esentialul. Sa vedeti ce caraghiosi sunt "jurnalistii" Honda care vin si fac poze la standurile BMW, Mclaren sau Ferrari. Unele din informatii mi se par fabricate de Ferrari. Cum ar fi canistra cu un "misterior praf alb" gasita in casa lui Nigel Stepney. Pai daca ii sabotam aveam grija sa fi ingropat demult orice urma. Scandalul la Ferrari arunca o umbra la fel de negativa si asupra echipei din Maranello , ma asteptam si acolo sa fie puncte pe minus, asa ca zi mersi. E ingrijoratoare ultima parte..."Ferrari isi rezerva dreptul de a-l actiona in justitie pe Mike". Au mai zis asta odata in 2004, despre echipele Michelin cand s-a descoperit ca se latea suprafata cauciucurilor in cursa. Atunci au castigat insa titlu, Ferrari nu a mai dat in judecata pe nimeni. Ce se va intampla daca Mike e vinovat si Mclaren castiga titlul? de la Ferrari ma astept la orice injosire.
    Suspectul echipei McLaren este Mike Coughlan
  • Povestea mi se pare oricum supertare! Cred ca l-a lasat cu gura cascata si pe Ron Dennis. Va fi foarte nasol daca Mclaren ramane acum in toiul unei lupte la titlu fara omul care a preluat dezvoltarea sasiului dupa plecarea lui Adrian Newey. Cei doi, Nigel si Mike, cred ca au lucrat impreuna sub conducerea lui Barnard, omul care a produs masini campioane in anii 80 si 90. Poate doar schimbau idei pe email, pentru ca solutiile Ferrar i nu pot fi pur si simplu puse pe o masina total diferita. Nigel oricum dorea un job mai putin solicitant, in fabrica, nu pe drumuri la curse...ideal chiar in Anglia. S-a vehiculat ca ar fi in drum spre Honda...dar si Mclaren are baza in Anglia.
    Suspectul echipei McLaren este Mike Coughlan
  • Pai parca nici depanator tv nu i-a placut nici sofer pentru tanci. Acum se gandeste ce dumnezeu poate face el la italieni...ah stiu...camioanele si motostivuitoarele pe care le folosesc astia in paddock.
    Michael Schumacher isi doreste un rol mai activ la Ferrari
  • Deci silver primesc puncte daca isi depasesc situatia doar in antrenamente si calificari. Era superfain daca erau bonusate urcarile in clasament la finalul cursei, fata de grila de calificare. Desigur din cauza abandonurilor ...dar totusi in vremurile noastre nu mai sunt asa multe, puteau fi depasiri false dar un Kovy, un Rosberg ar fi punctat pe asta pentru ca ei vor mai in fata. Adica bonus pentru orice urcare in clasament, indiferent de echipa valorica. Deci nu va mai fi o saptamana de pauza? se intra direct de pe 9 pe acest format? Daca si salariile pilotilor ar fi in functie de cate depasiri fac....sa vezi ce spectacol am avea cursa de cursa. Apropo de premiu 1, eu gasisem o oferta ca ar fi cam 550euro un weekend cu tratament VIP in Turcia pt F1.
    F1 CHAMP: Schimbarile noului regulament (valabil din 9 iulie)
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău