Chiar nu am de ce ma supara...situatia e amuzanta privind de afara. Daca as fi in cadrul Mclaren sau Ferrari as fi foarte serios. Folosea tot felul de trucuri murdare Schuey ( dar in conceptia lui, faci orice sa castigi si la naibii cu regulile, si respect asta) dar ma gandeam mai degraba la Jean Todt si cum mai putea de un protest cand lucrurile nu mergeau cum vroia el.
Sunt convins ca Mclaren si Ron Dennis nu au nimic de-a face cu afacerea - este contrar ideilor de integritate dupa care Ron isi conduce afacerea. Si iarasi...s-ar putea ca materialele sa nu fie cine stie ce chestie importanta, ci doar o campanie murdara...cum am zis, nimic nu ma mira la dnul Todt.
Ti-e mintea la puncte si iti scapa esentialul.
Sa vedeti ce caraghiosi sunt "jurnalistii" Honda care vin si fac poze la standurile BMW, Mclaren sau Ferrari.
Unele din informatii mi se par fabricate de Ferrari. Cum ar fi canistra cu un "misterior praf alb" gasita in casa lui Nigel Stepney. Pai daca ii sabotam aveam grija sa fi ingropat demult orice urma.
Scandalul la Ferrari arunca o umbra la fel de negativa si asupra echipei din Maranello , ma asteptam si acolo sa fie puncte pe minus, asa ca zi mersi.
E ingrijoratoare ultima parte..."Ferrari isi rezerva dreptul de a-l actiona in justitie pe Mike". Au mai zis asta odata in 2004, despre echipele Michelin cand s-a descoperit ca se latea suprafata cauciucurilor in cursa. Atunci au castigat insa titlu, Ferrari nu a mai dat in judecata pe nimeni.
Ce se va intampla daca Mike e vinovat si Mclaren castiga titlul? de la Ferrari ma astept la orice injosire.
Povestea mi se pare oricum supertare! Cred ca l-a lasat cu gura cascata si pe Ron Dennis. Va fi foarte nasol daca Mclaren ramane acum in toiul unei lupte la titlu fara omul care a preluat dezvoltarea sasiului dupa plecarea lui Adrian Newey.
Cei doi, Nigel si Mike, cred ca au lucrat impreuna sub conducerea lui Barnard, omul care a produs masini campioane in anii 80 si 90. Poate doar schimbau idei pe email, pentru ca solutiile Ferrar i nu pot fi pur si simplu puse pe o masina total diferita.
Nigel oricum dorea un job mai putin solicitant, in fabrica, nu pe drumuri la curse...ideal chiar in Anglia. S-a vehiculat ca ar fi in drum spre Honda...dar si Mclaren are baza in Anglia.
Pai parca nici depanator tv nu i-a placut nici sofer pentru tanci. Acum se gandeste ce dumnezeu poate face el la italieni...ah stiu...camioanele si motostivuitoarele pe care le folosesc astia in paddock.
Deci silver primesc puncte daca isi depasesc situatia doar in antrenamente si calificari. Era superfain daca erau bonusate urcarile in clasament la finalul cursei, fata de grila de calificare. Desigur din cauza abandonurilor ...dar totusi in vremurile noastre nu mai sunt asa multe, puteau fi depasiri false dar un Kovy, un Rosberg ar fi punctat pe asta pentru ca ei vor mai in fata. Adica bonus pentru orice urcare in clasament, indiferent de echipa valorica.
Deci nu va mai fi o saptamana de pauza? se intra direct de pe 9 pe acest format?
Daca si salariile pilotilor ar fi in functie de cate depasiri fac....sa vezi ce spectacol am avea cursa de cursa.
Apropo de premiu 1, eu gasisem o oferta ca ar fi cam 550euro un weekend cu tratament VIP in Turcia pt F1.
Ultimele comentarii
316 in total