Apropo reddog...ce te-a facut sa-l iei pe Alonso din nou? Pe mine gunoierii care m-au trezit la 6...si nu am verificat noutatile dela unguri emise la ora 1 noaptea.
De cu seara aflasem mai multe despre poveste si defapt Hamilton si Mclaren sunt vinovatii, Alonso a luat doar ponoasele, iar Lewis laurii. Dar cum le-a cauzat un deficit de 15 puncte de care la finalul anului zau ca se cunosteau...Lewis si-a pus echipa in cap...nu stiu cu cat va indrepta lucrurile cu o victorie si o scuza.
Mi-e cam sila azi de Hamilton. Si echipei Mclaren; nimeni nu i-a mai zis nimic de ieri. Lewis si i-a pus in cap si a taiat 15pct din zestrea Mclaren, de care aveau nevoie ca de aer. Urmeaza Turcia , Spa si Monza unde Ferrari are carti mai bune.
nu, Alonso nu are benzina mai multa decat toti...e doar al 6lea ca a fost penalizat. Ferrari nu aveau sansa unei victorii aici si au ales sa mearga conservativ, Kimi va urca pana pe 2.
Poate ceva bun va iesi totusi de aici. Poate ca Hamilton nu a cerut deloc favoruri, dar Ron si echipa i le tot fac. Poate dupa acest episod...cand s-ar putea ca echipa sa nu puncteze...Lewis si Alonso vor fi lasati sa concureze. Iar Fernando poate nu e suparat pe Lewis cat e pe Ron Dennis.
Alonso din vremea la Renault dadea intotdeuna declaratii adevarate....nici chiar acum nu minte, doar ca perspectiva noastra se tot schimba. Si nici Montoya nu vorbea aiurea, zicea adevarul; el zicea ca exista un favorit la Mclaren si acela e Lewis. Poate se invata minte Ron chiar sa respecte eticheta valorile echipe in care se scrie ca nu favorizeaza pe nimeni.
Foarte bun mi se pare pare aticolul lui Sulka, sugerat de horted, care a stat si a numarat si el secundele pitului din ultima parte a calificarii.
http://formula1.automarket.ro/forum/showpost.php?p=2320&postcount=542
Aceste informatii nu pot fi obtinute decat pe marginea pistei cu acces la toate inregistrarile si cu ani de experienta.
Se pare ca oricum Mclaren planuia sa-l puna pe Hamilton in pole. Riscul e cu atat mai mare cu cat cauciucurile supersoft il vor tine doar 1tur competitiv, deci intentia de pole a fost clara pentru Hamilton, pe cand Alonso s-a calificat cu soft.
Concluzia lui Sulka este ca chiar daca Alonso pleca imediat dupa ce ridicau paleta, era improbabil ca Hamilton sa prinda un tur de calificare. Echipa l-a tinut in loc pe Alonso pret de 1:23 per total, ca Hamilton sa poata sa arda benzina cu 1tur mai mult, si sa prinda pole. Manevrele insa s-au intors impotriva echipei, si acum e foarte probabil ca nu vor primi puncte. Foarte suparator este ca totusi Lewis are acum pole si un drum destul de neted spre victorie, pe cand toate oalele s-au spart in capul lui Alonso, si va trebui sa se chinuie sa nu piarda puncte importante in fata lui Lewis.
Ca o nota personala, as vrea sa adaug ca am luat un filmulet facut de ITV, numit F1 Chasing the dream, cu o prezentare a echipei Mclaren facuta inainte de Melbourne. Filmul gasesc normal ca ar fi trebuit sa se invarta in jurul masinii si noului pilot venit, dublu campion mondial. Dar Alonso vorbeste de 2 ori cel mult, in rest 75% din film e in concentrat in jurul lui Hamilton. Si asta pe vremea cand el nu confirmase in nici o cursa alergata.
Oare cine e totusi favorizat la Mclaren?! Cred ca s-a vazut si la Nurburgring ca Fernando nu prea e incatat cu Ron Dennis, acum inteleg de ce.Zgatia asta de britanic, Lewis a incins presa la Monaco, cum ca ar fi fost ordine de echipa. Acolo Ron a facut-o si el cu gura lui, dar uite ca si de data asta echipa a dat-o in bara, cautand sa-l favorizeze pe Hamilton.
Ultimele comentarii
316 in total