Raportat la regulamentul actual, nu cred ca vom mai vedea vreodata un invingator plecat de pe una din pozitiile 14-20. Pentru ca e imposibil, oricat de talentat ai fi si oricat de buna ar fi masina. Recunosc ca nu urmaresc F1 decat de vreo 10 ani, dar e greu sa compari ce se intampla acum, cu ceea ce faceau schumacher, senna, piquet sau mansell pentru ca regulamentul ii impiedica sa faca asta. F1 a devenit un sport de domnisoare, iar ce care mai incearca sa fie niste "gladiatori" sunt impiedicati sa faca asta.
Nu stiu daca ai observat, dar Alonso era mai rapid pe liniile drepte, iar Vettel reducea din diferenta in viraje. In fine, nu are rost sa ne contrazicem. Fiecare isi sustine favoritul, discutia transformandu-se intr-una subiectiva.
Mi se pare ca esti putin cam zgarcit la adresa lui Vettel, in sensul ca nu-i acorzi meritele. Sa nu uitam ca el a inceput sa se afirme la Toro Rosso, cu o masina nu tocmai performanta. Mi se pare un pic penibil sa vii acum sa spui ca nu are spirit de luptator, atata timp cat "s-a luat la tranta cu propriul coechipier in Turcia", lucru corect din punctul meu de vedere atata timp cat echipa ta este mai performanta decat celelalte rivale, iar coechipierul tau se afla inaintea ta in clasament. Automat il face pe aceste adversarul tau numarul 1. Atitudinea lui din Ungaria in momentul in care a ajuns in spatele lui Alonso mi s-a parut una corecta. Nu merita riscul pentru cateva puncte.
Initial, cand am vazut reluarile in timpul cursei, vinovatul principal mi s-a parut Vettel, dat fiind faptul ca nu era la prima abatere. Insa dupa ce am revazut faza am ajuns la concluzia ca vinovatul n1 a fost Webber. Explicatia mea e una simpla si nu trebuie sa fie cineva de acord cu ea: Vettel a prins interiorul si asta e cel mai important lucru la situatiile de acest gen. In momentul in care ai pierdut interiorul trebuie sa te conformezi si sa lasi adversarul care e evident mai rapid ca tine. Asta a fost doar o ambitie prosteasca, au mai fost chestii de genul si culmea tot intre coechipieri.
Ultimele comentarii
55 in total