@ Marius
Porsche-ul intradevar nici macar nu trebuie comparat cu M5 E63, ci in segmentul lui care este comparabil cu Maserati quatro porte si Aston Martin cu patru usi.
Porscheul e intradevar mai rapid in general si e o masina exceptionala.
Dramatismul expresiei tale in care ai pretins ca in cadrul a mai putin de 30 zecimi de secunda the turbo would smoke the E63.
@marius
Ii o diferenta de 0.30 secunde intre M5 si E63
I dont see too much space for smoke in that time frame.
Also... wishful thinking about the Panamera Turbo, vorbim despre ce e in farfurie nu altundeva.
Daca la Ferrari nu ii convine ceva, isi ia jucariile si se duce. Jucariile as of Sauber si Torro Rosso (soon to follow dupa RedBull).
La finalul anilor 80 si majoritatea anilor 90 Ferrari era pe nicaieri, acuma nu are nici un fel de scrupule si din interese proprii a inselat toate echipele cand a semnat individual un deal cu FIA (concorde) si acuma parasesc FOTA impreuna cu echipa producatoare de sucuri la dozator, Redbull, ce are un interes de scurta durata, short sighted.
Pacat ca Ferrari dincolo de masini performante si care i-au foc in fiecare zi, nu au dezvoltat un spirit team-ului si brandului lor, un caracter puternic. Ci mai degraba Ferrari se comporta ca un romanas borfas fara integritate.
VW nu are o traditie solida in motorsport asa ca ii bine ca investeste acum.
Pacat ca nu au trimis Audi in F1, sau macar sa produca motoare cum fac Renault. Asta din perspectiva unui fan F1.
Din perspectiva vanzarii de Polo-uri, e mai bine in WRC.
Ultimele comentarii
31 in total