Sunt de acord cu tine, si ai argumente bune.
Nu sunt impotriva clasei in care Audi Q3 este, ci doare puneam in evidenta povestea asta cu papusile. Mi-ar fi placut un Q3 mai bine daca ar avea propria personalitate si nu a unui Q7 pitic.
Cand Ferrari sau membrul unei echipe (la servici, in sport sau in familie, aici FOTA) saboteaza echipa din prisma dorintelor egoiste de castig, exista frustrare. Iar cand asta devine un pattern rezulta o trasatura shady de caracter, in cazul nostru Ferrari.
Nu te voi jigni asa cum ai facuto tu.
Imi permit sa am sentimente de frustrare fata de ceea ce se intampla intr-un sport.
Atunci cand tu insa nu abordezi subiectul in discutie ci iti jignesti un semen roman cred ca te rezumi destul bine la unul din aspectele negative ale natiunii noastre.
Apropo, da sunt Roman si sunt mandru sa fiu unul dar in acelasi timp am si alte nationalitati, dar asta nu este un argument, ci doar un fapt divers.
Exact, eu nu am pretins nimic dincolo de o parere personala.
Hai sa fim seriosi, cine vrea sa fie intr-o jucarie de masina cand deja exista una care e mai mare.
Above all, reproducing the same things its called lack of inspiration, and that is generally objectively appreciated less than originality which Q3 nu o are.
Asta ii un fel de "multumesc si nu vrem sa jognim pe cei de la audi ca ne-au lasat sa testam masina" din partea Automarket
oricum, ma bucur mult pentru voi si pentru noi ca avem mai multe test drives a noilor modele
in viitor speram sa avem si imagini video macar gen autoexpress, de ce nu ?
BMW va ramane liderul pentru inca cativa ani cel putin
Audi a avut un an cum nu a avut in intreaga istorie a companiei.
Nu stiu daca ei vor putea vinde la fel de bine masinile in viitor ca in anul acesta (spun asta pentru ca ei trebuie sa caute o linie mai proaspata de design, sau cel putin ca masinile lor sa nu fie ca niste papusi rusesti).
Ceea ce e sigur la Audi insa este ca in cadrul grupului VW ei pot sa isi creasca marja de profit din sinergiile ce sunt create si costurile mai reduse puse pentru dezvoltarea de tehnologie.
Astfel ei impart costurile cu celelalte marci si imprumuta know-how-ul celorlalte marci (porsche, vw, lamborghini, bentley, etc.).
Mercedes tocmai a lansat doua noi modele M-class si B-class care se vand bine. La anul ies altele care se adreseaza unui grup si mai larg de oameni si cu bugete variate, de la A-class (care its a must be a success - un pariu MB) adresanduse tinerilor. Mercedes CLC (ceea ce sper ca va fi super sa ai un CLS mai ieftin si mai mic - aici vad multi cumparatori).
Apoi pentru alte bugete ei vor lansa noul SL, si noul S-Class, pentru urmatorul an, din cate imi aduc aminte.
Daca MB continua sa investeasca in calitate (Ceea ce face acuma), diversitate si sportivitate, impreuna cu sinergiile Nissan-Renault, de ce nu ar ajunge Nr 1 in lume la premium ? Depinde de receptia si perceptia marcii in noile piete emergente.
In USA sunt inca No 1.
Ultimele comentarii
31 in total