Pentru 12 km autonomie, chiar nu are rost sa o incarci. Iar cine isi ia o asa masina, vrea sa ii simta cei 831 CP, nu sa se plimbe in stil eco.
Oricum, impresionat la ce puteri au ajuns masinile sport, in timp ce in Paris limita de viteza a fost instituita la 30 km/h :))
In afara de autostrazile din Germania, nu ai unde sa folosesti toti acesti cai. E mai mult o masina luxoasa, deosebit de frumoasa si eleganta si cu suficienti CP pentru a impresiona pe oricine.
La 23k E, cat ar costa versiunea "full", poti sa-ti iei noul Tucson in a doua echipare, care chiar e o masina foarte buna. Duster mi se pare ca se merita doar 4x4 si daca mergi pe coclauri cu ea. Altfel, interiorul e dezolant, cu plasticul ala grosolan, si cred ca sufera tare si la capitoul confortul scaunelor si izolarea fonica a habitaclului.
Meai Edikkk, dar tu cum protejezi mediul? Cu dieselul ala pe care il ai? E compatibil cu pledoaria pe care o tii aici masinilor electrice? Eu zic ca nu. Daca chiar ti-ar pasa de mediu, ai tine troaca in parcare, ai merge pe jos, cu bicicleta/trotineta prin oras, te-ai duce cu trenul la munte cu familia, n-ai mai fuma, arde lemne/gaz.
Si curentul ala pe care il venerezi e produs prin poluarea mediului inconjurator. Microhidrocentralele construite recent la munte au distrus fauna piscicola si au secat albiile rarurilor. Sau asta nu te intereseaza.
Eu astept sa se descopere o sursa de energie ecologica si VIABILA. Toti sa ne incarcam masinile electrice, nu cred ca e sustenabil din punct de vedere a capacitatii de transport a curentului si de producere.
Cat de usor a putut sa-i derapeze spatele. Nu mai vazut un astfel de comportament la nicio masina pana acum in testele lor. Din comentariile la video pare-se ca anv Cup2 pe care le avea masina au aderenta slaba la rece. Dar totusi..
Ultimele comentarii
96 in total