Trebuie sa fiu sincer, cei de la Ferrari sunt realmente cretini. Dupa nici 5 tururi... m-am uitat la ce pneuri mai aveau cei de la Ferrari pentru Vettel... nici un set de pneuri soft nou... tara astia sunt realmente cretini...
In afara de Alonso, pilotii din Top 10 pleaca pe soft, doar Alonso a intrat in top 10, folosind supersoft-ul... Alonso a avut cel mai slab timp pe supersoft din Top 10 in Q2, a mers pe o alta strategie, pe un circuit unde nu prea se poate depasi...
@VitelulCabrat: Cei de la Pirelli sunt detinuti de chinezi :P Care sigur nu vorbesc italiana :P Si evident discutia a devenit o polemica intre timp "https://www.motorsport.com/f1/news/wolff-denies-tyre-change-helping-mercedes-1036707/", in afara de acel individ, probabil sunt mai multe echipe care sunt deranjate de acest aspect. Sa vedem cum vor evolua lucrurile, stii cum se spune "nu apare fum fara foc" :P
@Mclaren_Mircea_1984: Sunt sigur ca cei de la Autosport au dezvoltat deja o aripa fata conform acelor specificatii si si-au dat cu parerea iar tu evident... esti de acord cu ei pentru ca... ai si tu o astfel de aripa fata nu-i asa? Nu stiu daca stiai dar aripa fata sculpteaza aerul, ceea ce inseamna ca fiecare aripa fata + tot ce tine de puntea fata sunt desenate impreuna, nu sunt asa de forma. Daca unele echipe folosesc "high rake" inseamna ca doresc ca o mare parte din fluxul de aer sa ajunga in difuzorul spate al monopostului. Ceea ce inseamna ca cu o alta aripa fata si o alta aripa spate, trebuie sa gandeasca de la zero desenul monopostului. Nu doar niste simple modificari. Cei de la Mercedes au avut avantajul unitati de propulsie in anumite sezoane nu se chinuiau prea mult cu aerodinamica monopostului, in timp ce Ferrari si Red Bull evident dezavantajate de puterea unitatii de propulsie, au mers pe o alta varianta. Red Bull au lucrat tot timpul la variante destul de complexe ale desenului aripii fata de aia se opun schimbarii acesteia. Ferrari in schimb, merg foarte bine pe un desen mai simplu ar aripii fata, sau cel putin au mers in trecut. Daca vrei un exemplu, poti studia anii 2010-2013 pentru a vedea evolutia aripii spate in acei ani. Inteleg ca ai ceva cu Ferrari, dar un pic de analiza sa zicem obiectiva nu strica...
@VitelulCabrat: Pirelli au schimbat pneurile in special pentru Mercedes si nu pentru ca pe cateva circuite au fost reasfaltate, cel putin asa declara cei de la Pirelli. Evident nu numai ca nu au fost intrebate si restul echipelor, numai cei de la Mercedes au avut probleme... Articolul de aici explica ceva mai clar cum sta treaba, comparativ cu diferite idei pe care le vehiculam noi... "http://www.planetf1.com/news/pirelli-agree-to-mercedes-tyre-demands/".
Oricum Horner este suparat pe cei de la Ferrari & Mercedes, care au sustinut modificarile cerute de FIA in legatura cu aripa fata, o idee care cred ca va avantaja foarte mult echipa rosie :P Sau cel putin o sa-l enerveze si mai rau pe Horner, conform articolului de aici "https://www.motorsport.com/f1/news/2019-f1-wing-changes-based-on-immature-research-horner-1035869/".
Ultimele comentarii
42 in total