Hamilton este un pilot bun ce-i drept, dar nu extraordinar de bun. Sa nu uitam cum a castigat titlul in 2008. A avut un singur punct in fata lui Massa si asta pentru ca in ultimul tur si daca nu ma insel in ultimul viraj al cursei din Brazilia, Timo Glock s-a dat la o parte din fata lui in mod deliberat si asa a luat Ham titlul. Nu prea a fost correct!!! Nu?! Daca anul acesta va lua titlul, asta va fi mai mult datorita faptului ca are cea mai buna masina si un singur adversar in persoana lui Rosberg care din pacate face greseli copilaresti din cand in cand. Va-ti pus intrebarea ce s-ar fi intamplat daca ar fi fost Alonso, Vettel sau chiar Ricciardo intr-un monopost Mercedes? Nu stiu daca lui Ham I-ar fi fost prea usor sa mai ia titlul mondial. Ricciardo la Hungaroring I-a invins relativ usor pe Hamilton si cu un monopost Red Bull care este net inferior si cu siguranta o va mai face si cu alte ocazii. Salve si mii de ture!!!
Este bine cand mai exista dueluri pe pista cum rar mai vedem acum in F1 asa cum a fost azi intre Magnussen si Alonso. Faptul ca Magnussen i-a tinut piept lui Alonso este bine si corect. Problema care se pune este ca spre deosebire de primele dueluri pe care le-au avut cei doi si care au fost corecte, la ultimul duel pe care l-au avut Magnussen a gresit si l-a scos Alonso de pe circuit si a meritat penalizarea. Daca se lasa astfel de actiuni nepenalizate aceasta ii va incuraja si pe alti piloti sa faca astfel de manevre ceea ce nu este tocmai ok. Duel, duel dar in limitele sportivitatii.
Legat de incidentul Hamilton - Rosberg, este pana la urma un incident de cursa. Pilotii din dorinta de a profita de orice bresa ce li se ofera sa treaca, se mai intampla sa ajunga si in situatia de a se acrosa. Rosberg a incercat sa treaca, Hamilton a mentinut trasa iar cand Rosberg a realizat ca nu mai este loc a incercat sa se retraga dar a fost prea tarziu, acrosajul era inevitabil. Cei care spun ca Rosberg trebuia sa nu se grabeasca si sa atace mai tarziu cand lucrurile se mai linisteau, este adevarat putea sa o faca, dar cand lupti pentru titlul mondial incerci sa profiti si de ca mai mica oportunitate sa treci de adversar. Daca astepti mai tarziu e posibil sa nu mai ai ocazia si apoi regreti. Probabil pe aceasta idee a mers si Rosberg. Vedeti nu e asa simplu atunci cand esti implicat direct. Din afara e usor sa arunci cu critici si acuzatii. Respect duelului in limitele sportivitatii si al regulamentului!!!
Daca tot trebuiau facute modificari din motive de securitate acestea puteau fi facute fara a modifica liniile lungi drepte. Legat de tribune mai puteau fi montate tribune dea lungul linnilor lungi si atunci se putea rezolva si problema incasarilor mici. Actualul circuit Hockenheim este un circuit sters care nu are niciun farmec si nu ofera prea mult spectacol.
Modificarea circuitului de la Hockenheim in 2002 a fost una dintre cele mai mari prostii care se puteau face. Numai un om tampit sau mai multi oameni tampiti au putut lua o asemenea decizie. Vechiul circuit avea un specific aparte si oferea un spectacol deosebit. Era si un test dur pentru motoare avand in vedere ca pe liniiile lungi se ajungeau la viteze impresionante aprox 360-370 km/h. Se rula cu o viteza medie foarte ridicata aprox. 240 km/h. Dupa ce ca erau doar doua circuite de foarte mare viteza in calendarul F1 Hockenheim si Monza, prin aceasta modificare a ramas doar Monza. Exista prostie si in F1.
Ultimele comentarii
29 in total