ceea ce nu intelegi e notiunea de ergonomia menita sa mareasca spatiul din masina in care te desfasori. in cazul lui Mini este un ansamblu, iar Aygo, C1 si 107 au preluat ideea de turometru separat de bord. Este un interior care se imbina perfect cu exteriorul masinii.
as mai avea multe de completat
asa vad eu lucrurile, nu o lua personal
cum poti spune de interiorul lui Mini ca este urat? ia in calcul cand a fost scoasa pe piata masina si cate artificii de design si inovatii sunt folosite in crearea interiorului.
Ca o parere personala, consider ca interioarele celorlalte 3 (A1, DS3, MiTo) tind sa aibe aceeasi filozifie de design, evident cu ceva deosebiri, dar am sesizat ca principile sunt aceleasi: guri de aerisire in aceeasi pozitie si impartirea panoului central in doua module.
Nu sunt in total de acord cu ce a spus Mircea Mester, si anume ca interiorul lui Mini mizeaza pe retro deoarce designul acestuia este cel mai ergonomic si in acelasi timp foarte util si confortabil.
In concluzie, cel putin la interior, Mini trebuia sa primeasca cele 4 puncte.
A1 arata bine, pare inchegata, nu are greseli de proportii.
Sper sa nu se apuce VW si implicit Seat sa scoata pe piata Lupo, respectiv Arosa pentru ca apoi ma tem ca o sa fie niste triplete
Ultimele comentarii
59 in total