Cred ca ar trebui, inainte sa criticati motoarele cu putere mica de pe Alfa, BMW, Audi si alte marci cu pretentii sportive, sa intelegeti si motivele pentru care acestea exista in portofoliu. In majoritatea pietelor europene importante, tinerii pana in 25 de ani nu au voie sa conduca masini peste 105 CP. Pentru a nu pierde aceasta piata, in care alte marci au suficiente oferte, se opteaza pentru aceste versiuni cu cilindree si putere redusa. Cu siguranta nu ar avea succes in Romania, insa masura in care aceasta piata conteaza pentru industria auto, este minuscula. Eu inca astept totusi sa apara si la noi aceasta lege privind puterea automobilelor care pot fi conduse de catre persoanele sub o anumita varsta. Astfel, un elev de 18 ani, cu parinti bogati, nu va aparea la scoala cu Seria 1M ci cu acest 114i cu care cel putin nu va pune in aceiasi masura in pericol viata lui si pe a altora.
McLaren isi face treaba inca odata prin Hamilton. Insa, dupa cum spuneam si ieri, Alonso aduce Ferrari inapoi in cursa si ma astept sa vad maine o lupta frumoasa pentru podium. Daca totul va merge bine, probabil ca va castiga Hamilton insa eu mizez pe Ferrari/Alonso. Maldonado pe de alta parte este cel care merita cu adevarat felicitat, alaturi de progresul evident al celor de la Williams.
In atrenamente, echipele evalueaza setari. Button a mers pe softuri iar Alonso de exemplu, pe hard. E relevant sa concluzionam ca Button e rapid pe softuri insa clasamentul nu are vreo legatura cu situatia din cursa. Alonso de exemplu a fost mai rapid decat Button cand amandoi au mers pe gume hard. Nu pot sa nu remarc superficialitatea articolului cand este scris cu bold: "În schimb, Ferrari a avut un parcurs mult mai modest în această sesiune, întrucât Fernando Alonso a terminat doar pe locul 14 după ce dimineaţă ocupase primul loc."
Faptul ca acum exista sisteme de siguranta active si pe Viper si pe 911 nu le pune in aceiasi grupa. Important este cum sunt setate sa intervina asupra stilului de pilotaj. Cum nu am condus inca un SRT Viper pot doar sa banuiesc ca Porsche 911 este o masina docila. Porsche 911 am condus, mi-a placut dar nu mi-as lua. Cu siguranta nu mi-as lua nici un SRT Viper insa daca ar fi sa aleg intre cele doua, voi prefera monstrul american oricand.
BTW, exista si versiunea de circuit a noului Viper. Se numeste SRT Viper GTS-R si este destinata campionatului american Le Mans Series.
http://img.netcarshow.com/Dodge-SRT_Viper_GTS-R_2013_1600x1200_wallpaper_09.jpg
Ultimele comentarii
55 in total