Mai in gluma, mai in serios, denumirea generica a masinilir de teren sub substantivul comun jeep a fost generata de succesul marcii Jeep in in cateva zeci de ani. Maserati Kubang, desi este construit pe platforma lui Grand Cherokee, va pastra caracterul marcii din Modena. O va face atat prin design cat si prin adaptarea platformei americane la traditiile italienesti in materie de tinuta de drum. Deocamdata fac doar supozitii insa Maserati a aratat ca nu este genul de marca dispusa sa mearga pe compromisuri. Gran Turismo si Quatroportte sunt doua modele de succes, vandute foarte bine pe pietele europene si nord americane. Sper intr-un succes al acestui model pentru a putea vedea finantate modele noi atat ale marcii Maserati cat si ale Alfa Romeo. Maserati, Alfa si Abarth au acelasi CEO iar strategia de dezvoltare a marcilor implica si platforme comune Alfa-Maserati. De altfel, pe aceeasi platforma pe care este dezvoltat Kubang este asteptat si SUV-ul Alfa. Le fel si in cazul unei limuzine de clasa E a carei platforma va fi impartita de Maserati, Alfa si viiotarele Chrysler 300/Lancia Thema (nu ma refer la cele aflate acum pe piata).
Suna dur insa nu exista o alta optiune in acest moment. Alfa 159 impreuna cu Brera/Spider imparteau componente cu modele General Motors. Platforma Sigma a celor de la GM, din care este derivata platforma Alfei 159, nu mai poate fi adaptata in continuare tehnologiilor FGA. Practic 159 a murit odata cu ruperea aliantei FIAT - GM, moment in care continuitatea tehnologica nu mai putea fi asigurata. Chrysler Group, aflat sub patronatul FGA, trebuie sa se alinieze unei politici de tehnologii comune. Cum preluarea Chrysler s-a intamplat destul de rapid, platformele comune nu se pot realiza chiar in acelasi timp. FGA a facut eforturi imense pentru a rentabiliza Chrysler si pentru a deveni actionar majoritar. Din acest motiv resursele au fost mai reduse pe partea de dezvoltare. FGA a ales sa retraga din productie modelele dezvoltate cu GM pentru a se concentra pe viitor. Giulia este dezvoltata pe platfoma alungita C-Evo a FGA care este impartita si de viitoarele Chrysler Sebring (200) si Dodge Avanger. Practic Giulia pentru Alfa va trebui sa fie un model 100% de succes. Au o singura sansa pentru a recupera anul in care nu vor fi prezenti pe piata cu un model in clasa medie si nu cred ca isi vor permite sa dea gres. Acesta este si motivul pentru care Marchione a amanat lansarea Giuliei pentru 2013. Oricum, 2013 este anul care va aduce in portofoliul casei Alfa Romeo 3 modele noi impreuna cu facelift-uri pentru Mito si Giulietta.
159 este inca o masina foarte reusita si bine primita in piata vest europeana. Merita un facelift si inca vreo 3 ani de prezenta in piata insa o astfel de miscare ar fi insemnat investitii intr-un produs care nu mai putea fi oricum dezvoltat.
Steagul italiei este prezent pe oglinzi pentru a marca celebrarea a 150 de ani de la proclamarea independentei statului italian. Din acelasi motiv monopostul F1 din 2011 al celor de la Ferrari se numeste F150 Italia.
Deja este stupida discutia dar mai fac o incercare. Daca sustii ca postezi de 3 ani pe Automarket sub id-ul Firestarter inseamna ca iti asumi toate posturile mele. Folosesc id-ul firestarter din 2006. Mai mult decat atat, in Romania sunt proprietarul marcii Firestarter care reprezinta numele companiei pe care o detin. Sunt fondatorul asociatiei Alfa Club si folosesc de multi ani acest id. Din acest motiv, posturile semnate Firestarter sunt direct asociate persoanei mele. Inainte sa fi trivial cauta totusi sa te informezi vis a vis de ce ti-am scris acum dupa care sper sa iti reconsideri atitudinea. Eu ti-am raportat in trecut posturile iar cei de la Automarket imi cunosc demult identitatea. Te sfatuiesc sa nu insisti in continuare pe acest subiect. Chiar te rog sa cauti pe acest site posturi ale tale de acum 3 ani si sa postezi un link. Ca sa iti dau un indiciu sa stii unde sa cauti, verifica in general articole despre alfa romeo ;)
Acest id il folosesc de cand exista Automarket. Acelasi Id il folosesc si pe Alfa Club de cand exista forum-ul. Multa lume asociaza Id-ul Firestarter cu persoana mea si nu imi place sa vad ca posturile tale creaza comfuzii in ceea ce ma priveste. Mi-am facut user pe Automarket dupa ce ai postat tu sub Firestarter in urma cu cateva saptamani la un articol desprea prima victorie Ferrari din 51. Eu am postat un link la acel articol dupa care tu ai inceput o intreaga polemica folosind id-ul meu. Este josnica atitudinea ta. Cei care imi citesc posturile pe acest site imi recunosc modul de aborda discutiile si mi-au atras atentia asupra posturilor tale. Oficial exista un singur Id "firestarter" iar acesta este cel sub care ma autentific pe Automarket si Alfa Club. Renunta la impostura si incearca eventual sa cauti sensul cuvantului etica.
Ultimele comentarii
55 in total