Dragi comentatori, să revenim la subiectul articolului, adică noul A5.
În primul rând, RIP A4!
Noul model are un design frumos per ansamblu, însă am câteva remarci:
- noua grilă m-a dus prima dată cu gândul la o față de Ford (Focus sau Fiesta). Asta a fost prima impresie. Să facem acum un exercițiu sper eu amuzant. Când Ford a adoptat noul limbaj de design cu grilă tip fagure (Mondeo a fost primul model), comentariul general a fost că s-au inspirat de la Aston Martin. Prin deducție logică, putem spune ca noua grilă față a lui A5 este de inspirație Aston Martin?
- rămânem la partea frontală și nu pot să nu remarc acel guri de ventilație pe lateralele măștii față. De data asta, mi-am adus aminte de Opel Insignia OPC
- din lateral, modelul fastback nu aduce deloc a Audi ci mai degrabă a BMW Seria 4.
Îmi pare rău că identitatea Audi s-a diluat cu acest nou model.
În rest, mașina nu arată rău deloc. Le urez succes.
@Redactia - cunoașteți ce planuri de motorizări mai are Audi și pe când? Doar 3 propulsoare oarecum entry level pentru o marcă premium mi se pare destul de puțin.
@DanG - complet de acord. I-am cumparat mai multe carti, de fapt o colectie ale cronicilor sale din Sunday Times si The Sun.
Clarkson are un fel de a scrie fantastic! Daca vi se par amuzante comentariile din timpul filmarilor, sa ii cititi cronicile - sunt dementiale.
Iar cu ultimul show, Clarkson's Farm, a dat lovitura. Cine s-ar fi gandit ca un petrolhead neindemanatic va ajunge sa faca agricultura, sa manevreze utilaje care la cea mai mica greseala pot sa te omoare. Mi se pare una dintre cele mai realiste prezentari a dificultatilor din viata fermierilor, bineinteles presarat cu mult umor.
@Dutz - n-are rost, asa sunt unii, se plang ca-s acrii strugurii.
E totusi o surpriza ca reuseste sa vanda asa de bine avand in vedere modelele destul de controversate ca estetica :)
Mercedes "pierde" din vanzari pentru ca si-au schimbat politica. In momentul de fata la Mercedes este o perioada de tranzitie catre clientii de la middle-class in sus, de aceea vor disparea din gama anumite modele de clasa compacta (CLA, GLA) si pe langa asta au introdus o politica de preturi mai mari. Doar ca daca nu isi imbunatatesc calitatea avand in vedere preturile marite, pe termen lung ii va costa.
@Trixie - am inteles acum la ce te referi. Dintr-o anumita perspectiva ai dreptate. Norris este un pilot foarte bun, dar inca mai are de lucrat la anumite aspecte. In acelasi timp, ceea ce mentionezi tu ca LN trebuia sa fie mai ferm in exprimare, nu s-a realizat in parte si datorita faptului ca Max a facut manevre "under braking", ceea ce i-a limitat mult posibilitatile "atacatorului".
Mie ce nu mi-a mai placut, si oarecum a fost scapat din vedere, dupa ce au revenit amandoi pe pista, MV a incercat sa-l scoata in decor pe LN intr-o manevra de razbunare. M-am uitat la reluarile de pe bord, si se vede clar ca MV se uita in oglinda si il vede acolo pe LN.
Si un HAHA foarte mare, inainte de acrosaj discutia intre MV si inginerul de cursa: "He's dive bombing. That's not how you overtake". Venind din partea lui Max o asemenea afirmatie cand o astfel de manevra este marca inregistrata mi se pare absolut hilar.
Ultimele comentarii
166 in total