Nu prea inteleg de ce marcile isi creaza branduri noi de care se separa complet. De ex. Citroen a creat marca DS. Daca intri la Citroen pe site, nu gasesti modelele DS sau macar un link direct catre portalul DS. Uitandu-ne la publicul general, cine naiba stie de DS? La fel Seat si Cupra. Apoi se mira ca au probleme. La fel Seat si Cupra. Pe langa asta, mai este si canibalizarea produselor.
Lancia din pacate nu a mai scos nimic notabil de muuuuulta vreme. Cred ca au supravietuit doar cu Ypsilon, iar piata lor s-a redus cel mai mult la Italia.
Chrysler de peste 30 ani se zbate sa supravietuiasca. Nu ma mira ca iar au probleme.
@alex_cu_a_mic - am condus ProS Tourer si m-a impresionat foarte mult. Pretul insa, mi-a luat glasul. Oferta primita (nu in Romania) a fost de peste 62K €, intr-adevar cu echipare generoasa (pompa de caldura, panorama etc.). Dar totusi e 62K pt un VW!!!
@Musk - tu realizezi ce vorbesti? Am fost la drive test cu Model Y si concluzia mea a fost "De ce ai da banii pe o masina ca asta!?"
Am fost absolut dezgustat: asamblare de doi lei, interior absolut ridicol: o bara pe care au agatat un televizor. Comenzile pentru orice se fac doar din tableta. Total neergonomic, nepractic, greu lizibil. Calitatea rularii m-a lasat socat: cum poti sa vinzi in 2024 o masina de familie cu un rulaj atat de prost? La orice denivelare sau drum mai prost simti cum ti se deplaseaza organele interne. Daca ai o femeie gravida in masina asta, risti sa provoci nastere prematura. O fi ea mai ieftina decat competitorii, dar e si foarte proasta. Are intr-adevar un motor electric performant si eficient, dar o masina este mai mult de atat.
PS: ce dracu e cu faza cu semnalizarea? Functia de semnalizare pt schimbarea benzii, in care ai o semnalizare de scurta durata mi-a scos peri albi, pt ca de fapt ramanea cuplata permanent si trebuia sa o opresc manual.
Ultimele comentarii
170 in total