@DAV - in 2007 a fost cursa FIA GT in Bucuresti. Stiu ca am fost prezent dar am fost foarte dezamagit de cat de goale erau tribunele. Si nu ca si cum nu ar fi fost lucruri faine de vazut: Lamborghini Murcielago (pfuai...si acum imi aduc aminte ce urlet avea), Ferrari, Aston Martin, Bentley, Corvette...
La noi in tara motorsportul este tinut in viata strict de pasionatii adevarati. Nu avem cultura sa mergem la un eveniment sportiv din motorsport (moto sau auto) doar pentru a ne destinde, fara a fi neaparat suporter a vreunei echipe sau vreunui pilot.
O prostie! Se vede ca F1 este pe mana americanilor. Au aparut mizeriile de Jeddah, Miami, acum Las Vegas, cand avem Hockenheim, Nürburgring, Istanbul Park, Sepang, Laguna Seca, Sonoma Raceway... Fucking shit!
Plus ipocrizia enorma a F1 de a deveni un campionat "environmental friendly" - pai si toata logistica pentru a amenaja un circuit stradal cu ce se va face? Cu Tesle? Si iluminatul pe timp de noapte este din surse eco? haha, mda...
Hell yeah!
Industria auto trebuie sa isi uneasca mintile si gaseasca solutii viabile pentru hidrogen, si sa renunte la electro-troace...
Hidrogenul este viitorul, indiferent daca sectantilor Tesla si electro le place sau nu.
Da, hidrogenul nu este inca complet verde, dar investitiile si cercetarile merg in directia buna.
Recent, a fost la ORF (televiziunea de stat austriaca) un reportaj despre folosirea masinilor electrice pe timp de iarna in regiunea Tirol. Nu am fost deloc mirat, ca cei care au realizat testele au ajuns la niste concluzii dure: masinile electrice nu sunt pentru zona Tirol :)). Ca sa ne intelegem, testele au presupus folosirea masinilor electrice de catre cativa localnici, pe durata a catorva zile: frigul, drumurile in panta si virajele multe au ucis visul umed al UE de a ne baga pe gat electro-troace.
Ultimele comentarii
186 in total