@Musk - tu realizezi ce vorbesti? Am fost la drive test cu Model Y si concluzia mea a fost "De ce ai da banii pe o masina ca asta!?"
Am fost absolut dezgustat: asamblare de doi lei, interior absolut ridicol: o bara pe care au agatat un televizor. Comenzile pentru orice se fac doar din tableta. Total neergonomic, nepractic, greu lizibil. Calitatea rularii m-a lasat socat: cum poti sa vinzi in 2024 o masina de familie cu un rulaj atat de prost? La orice denivelare sau drum mai prost simti cum ti se deplaseaza organele interne. Daca ai o femeie gravida in masina asta, risti sa provoci nastere prematura. O fi ea mai ieftina decat competitorii, dar e si foarte proasta. Are intr-adevar un motor electric performant si eficient, dar o masina este mai mult de atat.
PS: ce dracu e cu faza cu semnalizarea? Functia de semnalizare pt schimbarea benzii, in care ai o semnalizare de scurta durata mi-a scos peri albi, pt ca de fapt ramanea cuplata permanent si trebuia sa o opresc manual.
Cum a reusit Recaro sa dea faliment? Totusi este o marca extrem de cunoscuta. Iar masinile, indiferent ce model, ce arhitectura, ce piata, are nevoie de scaune. Cum naiba sa dea faliment?
Ieri la Red Bull Ring am vazut o multime de Ineos-uri. Le ador! Mi se pare ca acest segment de off-road pur a fost diluat extrem de mult in ultimii ani, atat de Land Rover cat si de altii precum G-Class, Mitsubishi, Toyota etc.
G-ul acum este doar despre AMG 63S cumparat de oraseni, Toyota cu Land Cruiser parca migreaza mai mult spre cumparatorii din suburbii.
Ineos pare solid, facut sa-l pui la treaba, sa nu-ti fie mila ca il bagi in apa de un metru sau ca il umpli de praf.
Ramane de vazut cat va rezista. Eu totusi ii urez viata lunga.
Ultimele comentarii
162 in total