Intreb pentru un prieten: daca cei de la Toyota, reusesc sa dezvolte un motor cu ardere interna care foloseste hidrogen, va mai intra sub incidenta acestei legi cretine?
Toyota a facut pasi uriasi in ultimul an in ceea ce priveste performantele motoarelor pe hidrogen (HPE - Hydrogen-Powered Engine), "folosindu-se" de motorsport: "This season, the hydrogen-powered Corolla increased its power output by 7%, torque by 5%, and driving range by 15%. Compared to its debut race last year, output has improved by 24%, and the driving range has improved by 30%. Pre-ignition suppression technology has also steadily improved, with the frequency of pre-ignition during the final race being reduced to less than half of what it was during the opening race."
https://toyotatimes.jp/en/report/hpe_challenge_2022/008.html#anchorTitles
Hartia suporta orice. Realitatea insa va arata ca asa ceva nu se va intampla, iar motivele sunt multe si sunt obiective. Le-am enumerat de mai multe ori pe acest site.
@Alexandru Moneciu - fraza urmatoare este facuta la misto? "În ciuda unei mase proprii nu tocmai de neglijat, limuzina bavareză atinge 100 de km/h în 4.7 secunde." Cititorul trebuie sa inteleaga ce presupune "o masa proprie nu tocmai de neglijat". Ce inseamna asta? 500 kg, 1 tona, 2 tone, 3 tone + remorca?
La tehnologia de realitate augmentata, am condus un Mercedes CLA in Dec. 2019 si avea deja aceasta tehnologie, foarte buna de altfel. Nu prea inteleg in ce consta noutatea in acest caz.
Mai punem ca modelul asta de BMW a fost desenat de ceva echipa de juniori in China si aprobat de Board-ul BMW dupa petrecerea de Craciun, cand erau toti parfumati si afumati. O uratenie pe roti. Imi aduce aminte de Pontiac Aztek, SsangYong Rodius si Fiat Multipla, varianta pre-facelift. Farurile sunt o reinterpretare total nereusita a celor de la Genesis (producatorul auto, nu trupa)
Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca m-am exprimat gresit in primul meu comentariu. In niciun caz nu cred ca un cross-over poate inlocui sau poate fi comparat cu un combi.
Eu sunt un fan combi, si acum detin un C T-Model, iar in viitorul apropiat ma uit cu jind la un E...tot T-Model.
@Dutz - are sens ce spui legat de clientii unor astfel de modele. In schimb tot nu inteleg familii tinere care cumpara astfel de cross-overe (ca singura masina) cand sunt pe piata modele...normale sa le spunem, mai compatibile cu viata de familie. Pentru mine tot da cu virgula :) Eu nu pot trece peste cat de mic este portbagajul unor astfel de modele...si le fac total nepractice. Dar pana la urma este o vorba (scuzati limbajul): nu te c*ci in gustul omului :))
Fara niciun fel de sarcasm, este vreun proprietar de Toyota C-HR, Nissan Juke si alte asemena SUV-uri compacte care poate sa ne spuna de ce au cumparat o astfel de masina?
Din capul locului, nu sunt deloc un fan al SUV-urilor. Mi se par nepractice mai ales in orase sau pe autostrazi: grele, mari, portbagaj mai mic decat la modele combi, consum mare. Dar mai este o gama de masini, aceste SUV-uri compacte pe care nu le pot intelege in niciun fel. Am avut nefericita ocazie sa primesc de la firmele de inchiriere astfel de modele si m-au scarbit de-a dreptul si mi-am tot pus intrebarea: de ce ar da oamenii o caruta de bani pe asa ceva? Sunt mici, portbagaj minuscul comparativ cu dimensiunile exterioare ale masinii (cu doua carry-on baggage s-a umplut portbagajul), neplacute la condus - nu sunt agile si foarte subiectiv acum: sunt incredibil de urate pt gusturile mele.
Deci, poate cineva care si-a cumparat un astfel de SUV compact / cross-over sa ne spuna de ce au facut o astfel de achizitie? Si mai ales: ati fost multumiti de alegerea facuta?
Ultimele comentarii
174 in total