Bagati fratilor sa se faca toate Made in China, iar apoi va mirati cand sunt probleme cu aprovizionarea, sa nu mai spun de furtul de tehnologie si spionaj industrial.
Cand dracu' o sa ne invatam minte ca RPChineza la fel ca si curva de mama Ruzzie sunt niste dictaturi si ar trebui sa incetam sa mai avem de-a face cu ele?
Desi sustin 100% ca hidrogenul este solutia pe termen lung, problema succesului masinilor echipate cu aceasta tehnologie este pretul! O Toyota Mirai incepe de la 60K €, ceea ce pentru o Toyota e foarte mult.
Am mai spus-o si cu alta ocazie...nu stiu de ce producatorii auto, cu puterea lor financiara, nu doresc sa mearga pe strategia cu hidrogen si o tot tin langa cu electricele pe baterii desi se stie ca nu acesta este viitorul.
Stimati jurnalisti, va rugam din suflet sa fiti mai clari cand traduceti articole de pe alte site-uri. In articolul celor de la InsideEv se precizeaza clar ca este vorba despre sistemul AUXILIAR de baterii, adica acele baterii care sunt folosite pentru anumite functionalitati ale masinilor (de ex. stergatoarele) care functioneaza cu 12V, exact ca la modelele cu ICE.
Pentru majoritatea cumparatorilor, cand electricele vor oferi optiunea de mobilitate existenta in acest moment (autonomie + timpi de incarcare), cand preturile vor fi mult mai decente, atunci se va putea vorbi despre o repozitionare a pietei fara interventie politica. Piata libera functioneaza doar daca este... (surpriza...) libera!
Putem lua in considerare si poluarea cauzata de extragerea materialelor necesare productiei de baterii, (putinele) optiuni de reciclare, durata de viata a bateriilor, riscul (mare) de incendiu - mai ales in caz de accident, dar toate aceste conditii vin de-abia dupa ce primele criterii au fost deja indeplinite.
Ultimele comentarii
174 in total