@Dutz - din pacate articolul este doar un copy-paste tradus al unui comunicat de presa facut de Renault.
Jurnalistii Automarket nu prea depun eforturi sa se informeze mai mult pt a ne da niste informatii mai complete. Eu as vrea sa stiu, ce inseamna "consuma prea mult ulei". 100 ml, 0,5 L, 2 L, la cati kilometri. Adica pana mea, suntem pe un site unde informatiile tehnice pot sa circule fara teama de a pierde publicul cititor. Dar cum am spus, jurnalistii AM nu prea sunt interesati.
Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.
Un proverb vechi din vremea lui Burebista spune "Just because you can, doesn't mean you should"!
Ce-i cu hidosenia asta? Cand vad astfel de tuninguri imi aduc aminte de anii 90 cand mai era cate-un posesor de Dacia 1310 care luase toate chiciurile de autocolante si stickere argintii ca sa-si impodobeasca utilajul. Si spoilerele alea ieftine, din plastic, care dupa 20 min de stat in soare se deformau singure. Ah, sa nu uit de geamurile "fumurii", adica folie ieftina prost montata, plina cu bule de aer. Cam asa arata si G-ul asta. Pfff...ce ridicol, dar vorba aia, nu te c**i in gustul omului.
Ca fan si admirator devotat al Mercedes-Benz, sunt dezamagit de drumul luat de catre constructorul din Stuttgart. Nu neg evolutia necesara pentru a fi cat mai conectati si mai integrati, dar unele trenduri sunt cat se poate de absurde. Adica camera pt selfie??? FML! Disparitia butoanelor fizice mi se pare una dintre cele mai gresite trenduri. Butoanele fizice ajuta foarte mult soferul sa opereze diferite comenzi fara a-si lua ochii de la drum si fara a trebui sa-si abata atentia de la trafic. Cu toate tehnologiile lui peste, accesarea meniurilor (extrem de complicate si intortocheate) ale noilor sisteme software nu se poate face fara a nu-ti distrage atentia de la drum si trafic. O prostie mare, care se bate cap in cap cu toata filozofia MB de siguranta maxima. Poti construi tot felul de ranforsari si airbaguri si sisteme de siguranta active si pasive, ca daca faci accident fiindca ai vrut sa opresti aerul conditionat sau ai vrut sa schimbi postul de radio ceva da mare virgula.
Ultimele comentarii
174 in total