@Alexandru Moneciu - fraza urmatoare este facuta la misto? "În ciuda unei mase proprii nu tocmai de neglijat, limuzina bavareză atinge 100 de km/h în 4.7 secunde." Cititorul trebuie sa inteleaga ce presupune "o masa proprie nu tocmai de neglijat". Ce inseamna asta? 500 kg, 1 tona, 2 tone, 3 tone + remorca?
La tehnologia de realitate augmentata, am condus un Mercedes CLA in Dec. 2019 si avea deja aceasta tehnologie, foarte buna de altfel. Nu prea inteleg in ce consta noutatea in acest caz.
Mai punem ca modelul asta de BMW a fost desenat de ceva echipa de juniori in China si aprobat de Board-ul BMW dupa petrecerea de Craciun, cand erau toti parfumati si afumati. O uratenie pe roti. Imi aduce aminte de Pontiac Aztek, SsangYong Rodius si Fiat Multipla, varianta pre-facelift. Farurile sunt o reinterpretare total nereusita a celor de la Genesis (producatorul auto, nu trupa)
Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca m-am exprimat gresit in primul meu comentariu. In niciun caz nu cred ca un cross-over poate inlocui sau poate fi comparat cu un combi.
Eu sunt un fan combi, si acum detin un C T-Model, iar in viitorul apropiat ma uit cu jind la un E...tot T-Model.
@Dutz - are sens ce spui legat de clientii unor astfel de modele. In schimb tot nu inteleg familii tinere care cumpara astfel de cross-overe (ca singura masina) cand sunt pe piata modele...normale sa le spunem, mai compatibile cu viata de familie. Pentru mine tot da cu virgula :) Eu nu pot trece peste cat de mic este portbagajul unor astfel de modele...si le fac total nepractice. Dar pana la urma este o vorba (scuzati limbajul): nu te c*ci in gustul omului :))
Fara niciun fel de sarcasm, este vreun proprietar de Toyota C-HR, Nissan Juke si alte asemena SUV-uri compacte care poate sa ne spuna de ce au cumparat o astfel de masina?
Din capul locului, nu sunt deloc un fan al SUV-urilor. Mi se par nepractice mai ales in orase sau pe autostrazi: grele, mari, portbagaj mai mic decat la modele combi, consum mare. Dar mai este o gama de masini, aceste SUV-uri compacte pe care nu le pot intelege in niciun fel. Am avut nefericita ocazie sa primesc de la firmele de inchiriere astfel de modele si m-au scarbit de-a dreptul si mi-am tot pus intrebarea: de ce ar da oamenii o caruta de bani pe asa ceva? Sunt mici, portbagaj minuscul comparativ cu dimensiunile exterioare ale masinii (cu doua carry-on baggage s-a umplut portbagajul), neplacute la condus - nu sunt agile si foarte subiectiv acum: sunt incredibil de urate pt gusturile mele.
Deci, poate cineva care si-a cumparat un astfel de SUV compact / cross-over sa ne spuna de ce au facut o astfel de achizitie? Si mai ales: ati fost multumiti de alegerea facuta?
Tot n-am inteles cum se genereaza o crestere a autonomiei cu centura asta incalzita? Iti pornesti centura si atunci nu mai ai nevoie de incalzire in habitaclu si respectiv creste autonomia?
Stimati redactori Automarket, va rugam sa fiti mai expliciti si mai clari in articole. Oricum, mai mult aveti "video-articole", cu linkuri de pe youtube.
Acest "studiu", ca multe altele, trebuie privit cu o doza de scepticism. Nu de alta, dar pe home-page-ul Zap Map sta scris foarte clar: "A purpose-led company, Zap-Map’s mission is to accelerate the shift to electric vehicles and help the drive towards zero carbon mobility."
Nu stiu cum sa spun, dar nu cred nicio secunda ca acest studiu este pe bune. Din contra, mi se pare un studiu cat se poate de subiectiv, extrem de tendentios. Pai cum naiba sa spuna ei ca nu vrea John Smith sa isi foloseasca electrica 110% din timp, ca de fapt isi vor da foc la diesel si benzina si de-acum isi vor baga singuri degetele in priza.
Ultimele comentarii
162 in total