@Dutz - total de acord cu tine!
Daca cunoaste cineva ceva studii despre cate din noile functiuni inventate de iubita industrie auto sunt intr-adevar folosite in viata reala. Ma gandesc la toate prostiile de iluminat interiorul, zici ca in fiecare zi e Craciunul, apoi ma gandesc la setarile foarte detaliate ale raspunsului motorului, suspensiei, directiei, ESP-ului...cati dintre noi schimbam caracteristicile respective pentru a ne personaliza stilul de condus? Sa fim seriosi, lasam aproape totul asa cum vine din fabrica. Si mai sunt si altele.
Nu mai spuneti de "inteligenta artificiala". Este un simplu Machine Learning care se bazeaza pe anumite interactiuni si informatii colectate pentru a genera un anume raspuns.
@Banditos - gasesti o placere in a jigni, spune multe despre cum respecti semenii tai.
Ca sa iti desenez si tie, "batista pe tambal" se refera la faptul ca deficientele si lipsa de suport/tehnicieni/mecanici pentru intretinerea masinilor electrice este aproape complet ascunsa pentru potentialii cumparatori de EV-uri.
Eu nu inteleg modalitatea de notare:
- Motor / Transmisie: 4,5/5
- Consum: 4/5
- Performante: 4,5/5
- Interior: 5/5
- Pret de achizitie: 4,5/5
- Siguranta: 5/5
- Tinuta de drum: 4,5/5
- Vizibilitate: 4/5
- Tehnologie: 4,5/5
- Design: 5/5
Nota finala: 4,7 ---> CUM!?
Cel putin dpdv matematic nu se poate. Ar dori autorul sa ne lumineze cum se poate ca o Skoda Eniaq sa aiba nota finala mai mare ca un BMW i7 notat cu 4,6?
Ultimele comentarii
186 in total