In sfarsit! Toata aceasta inflatie de comenzi tactile este o prostie! Da, unele comenzi pot fi doar tactile, dar unele importante precum reglarea climatizarii, dezaburirea, volumul audio (si altele folosite mai des) trebuie sa ramana butoane fizice, pt ca soferul sa isi poata mentine atentia la drum, nu sa caute in ce zona a ecranului trebuie sa apese.
Tot asa, tot asa. Nu tot ce este nou si bling-bling este si functional.
Inconsistenta articolelor AM referitoare la Formula 1 a dus la disparitia multor comentatori. Cu ceva ani in urma, articolele cu si despre F1 erau mai dese si mai cuprinzatoare. Articolele apareau in aceeasi zi cu cursa, sau cel tarziu ziua urmatoare pentru cursele din Americi. Acum, din cand in cand, cate-un articol razlet. Asta a facut multi cititori AM sa paraseasca site-ul stiind ca oricum articolele despre curse sau calificari poate apar, poate nu, iar daca apar si atunci doar peste doua zile.
In rest, o cursa interesanta, nu extraordinara. Albon a facut o treaba absolut fantastica cu materialul disponibil. A crescut mult in calitate.
Si cum spunea si Dutz, un podium "greu", cu 11 titluri!
Sper ca in anii care vin, odata cu urmatoarele schimbari de regulament, masinile sa devina mai usoare, mai inguste si mai scurte, pentru ca asta va ajuta enorm de mult la spectacol. In acest moment monoposturile sunt atat de mari incat orice tentativa de depasire in alte locuri decat in linie dreapta sunt de cele mai multe ori imposibile.
Analizand informatiile istorice provenite de la Musk cu referinta la alte lansari de produse, a rezultat ca Tesla Semi se va produce cel mai devreme la sfarsit de 2025 - inceput de 2026.
Asa a fost cu toate modelele: ba peste 6 luni, ba la anu', ba la Craciun...
@Dutz - din pacate articolul este doar un copy-paste tradus al unui comunicat de presa facut de Renault.
Jurnalistii Automarket nu prea depun eforturi sa se informeze mai mult pt a ne da niste informatii mai complete. Eu as vrea sa stiu, ce inseamna "consuma prea mult ulei". 100 ml, 0,5 L, 2 L, la cati kilometri. Adica pana mea, suntem pe un site unde informatiile tehnice pot sa circule fara teama de a pierde publicul cititor. Dar cum am spus, jurnalistii AM nu prea sunt interesati.
Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.
Ultimele comentarii
162 in total