@Banditos - gasesti o placere in a jigni, spune multe despre cum respecti semenii tai.
Ca sa iti desenez si tie, "batista pe tambal" se refera la faptul ca deficientele si lipsa de suport/tehnicieni/mecanici pentru intretinerea masinilor electrice este aproape complet ascunsa pentru potentialii cumparatori de EV-uri.
Eu nu inteleg modalitatea de notare:
- Motor / Transmisie: 4,5/5
- Consum: 4/5
- Performante: 4,5/5
- Interior: 5/5
- Pret de achizitie: 4,5/5
- Siguranta: 5/5
- Tinuta de drum: 4,5/5
- Vizibilitate: 4/5
- Tehnologie: 4,5/5
- Design: 5/5
Nota finala: 4,7 ---> CUM!?
Cel putin dpdv matematic nu se poate. Ar dori autorul sa ne lumineze cum se poate ca o Skoda Eniaq sa aiba nota finala mai mare ca un BMW i7 notat cu 4,6?
Va fi plansul si jalea de pe lume cand vor iesi multele electrice din garantie! Lasand la o parte ceea ce a debitat @Bandidos (btw, asa ceva nu se face!), chiar si reprezentantele au mari probleme cu personalul si cu instruirea lui.
Acum cativa ani mi-am actualizat harta sistemului de navigatie la o reprezentanta Mercedes din Austria. Dar initial cand am vorbit cu nenea ala de la reprezentanta, habar nu avea ca este diferenta intre sistemele de navigatie la un model C-Class W204 pre-facelift si facelift! Si bineinteles ca mi-a instalat o harta veche de 2 ani si am ajuns sa ma cert cu cei de la Mercedes.
Ce sa ne asteptam atunci cand vorbim de service la modelele electrice, daca nici o actualizare de harta nu sunt in stare?
Va fi jale! Sau poate este deja, dar se pune batista pe tambal!
Ultimele comentarii
174 in total