@PMC - ca sa adaug la ce ai spus, statisticile de vanzari sunt mincinoase, pentru ca multe asa zise vanzari sunt de fapt comenzi date de reprezentante pt showroomurile proprii si mai putine pentru ca sunt comenzi primite de la clienti. In ceea ce priveste electricele, persoanele fizice sunt extrem de putine cele care cumpara electrice. Pur si simplu sunt extrem de scumpe, si chiar in Europa unde se spune ca stau cainii cu colaci in coada (nu!) preturile la electrice sunt mult prea mari! Chiar si flotele, sunt extrem de putine companii care isi permit sa faca asemenea cheltuieli.
@@octavian 16:31 - in visele tale este o Skoda Super 50.000 full. Cand ai incercat ultima oara configuratorul. O varianta bine dotata, nu full, ajunge la 61.900 €, si nu e varianta Sportline sau Scout! Mai actualizati-va cu preturile, care de vreo 2 ani au luat-o razna.
@dan_grc - ca fan Mercedes si pt mine exact asta a fost prima reactie cand am vazut imaginile cu spatele masinii. Or fi Porsche si Mercedes din acelasi oras, dar cam aici ar fi trebuit sa se termine toate similaritatile. Seamana mult prea tare spatele cu cel de la 911. Parca nu au vrut sa-si dea interesul designerii si inginerii Mercedes cand i-au desenat spatele, le-a fost mai usor un copy-paste
Ridicol! Cumparatorii motoarelor V8 cu semnatura AMG nu au facut-o doar din prisma puterii brute a agregatului ci si din cauza sunetului inconfundabil. Schimbarea brusca de la un V8 de 4.0 L la un L4 de 2.0 L nu poate fi acceptata de clienti, chiar daca puterea noilor modele C/E63 este mai mare.
Pe langa preturile marite, de care s-au plans chiar si dealerii, trecerea la downsizing nu este acceptata prea usor de clientii marcii, iar asta se vede in vanzari, care sunt cu mult sub prognozele sau asteptarile managementului. Pretul actiunilor este de peste o saptamana doar intr-un trend negativ. Nu se anunta vremuri usoare pentru Mercedes.
Ultimele comentarii
162 in total