Mai bine sa-l faca monster truck, nu doar SUV! Pentru cei care stiu ce inseamna Capri, a folosi numele Capri pentru un model SUV este o jignire, un afront adus unei masini care a facut istorie la vremea sa.
Ce naiba se intampla cu producatorii auto, ca doar SUV-uri plictisitoare si fara caracter mai fac. Auzi la ei? "Vor reinventa" noul Capri! WT actual F? Ce e de reinventat? Va fi un alt model de masina grea, cu coeficient aerodinamic al unei caramizi si cu autonomie cat sa poti merge la piata.
Din actuala oferta a industriei auto, putine modele vor deveni niste clasice peste cativa zeci de ani. Sunt sigur ca noul Capri nu va fi printre acestea.
"Clientii nostri cer asta" este sloganul unui corporatist care n-a mai iesit in lumea reala de ani buni. Il rog pe stimatul Oliver Hoffman sa mearga prin parcarile dealerilor Audi si sa ia la intrebari aleatoriu daca chiar vor clientii aceste optiuni de abonamente. Sunt sigur ca va avea un soc iar apoi va da vina pe lipsa de educatie a clientilor, nicidecum pe aroganta acestora.
De-abia astept cum si-o ia in barba de la piata. Oricum vanzarile Audi sunt slabute comparativ cu BMW si Mercedes, daca mai baga si gaselnita asta, nu-i vad prea bine. Time will tell.
@noname00 - m-am prins, dar frumos ar fi atunci sa apara un tag gen #advertorial
dar chiar si asa, articol reclama sau nu, titlul nu este detaliat in niciun fel, iar intrebarile adresate raman valabile
Foarte mult a scazut AM in ultimii ani...
Ar putea autorul articolului detalia in ce fel ANPC a actionat pentru oprirea la vanzare a masinilor? A avut de-a face doar cu dealerii, cu parcuri auto, sau a gasit la intamplate anunturi online si le-a investigat independent? Sau, a raspuns unor reclamatii punctuale ale potentialilor cumparatori? Probleme enuntate in articol sunt deja cvasicunoscute pentru cititori, dar titlul articolului nu este deloc detaliat: cui, cum, cand? Ce se intampla cu masinile oprite de la vanzare?
Slab, foarte slab!
@Spaclu lu Manole - hai spune-ne tu mai exact care sunt acele tari care isi schimba infrastructura ca sa ajunga in ziua de azi. Da-ne tu exemple concrete, si te rog nu ma lua cu "proiecte" care incep prin 2025 s.a.m.d. Nicio tara nu are capacitatea sa schimbe infrastructura din temelii pt a trece la mobilitatea electrica, pt ca nu are nici resursele financiare, nici cele umane si nici cele materiale. Daca tu crezi ca infrastructura se downlodeaza cu un click si totul e transformat automat ca in Cities Skyline te inseli. Da-ne tu un exemplu de vreun cartier cu blocuri, de oriunde din lumea asta, care are cate-o statie de incarcare pt fiecare loc de parcare. Nu ai asa ceva pt ca nu exista. Pana la urma ceea ce vrei tu se numeste "mass adoption".
Tu si cei ca tine refuzati sa acceptati realitatea. Intr-adevar exista o piata careia EVurile se adreseaza, dar aceasta este limitata, sau mai bine spus foarte limitata si nu poate inlocui nici macar intr-o proportie de 25% piata de automobile clasice, oricat s-ar stradui politicienii sa dea legi si decrete. Faceti-va un reality check din cand in cand, pt ca aveti nevoie.
Ultimele comentarii
171 in total