Este o manipulare grosolana a populimii prin diferite metode, ba prin omisiune a informatiilor, ba prin generalizarea anumitor informatii - la fel ca acest articol, ba prin minciuni grosolane. Scopul? Inducerea in constiinta publicului ca masinile electrice de fapt au cerere enorma, acesta este trendul general, acum ori niciodata!
In acelasi timp, nu putem spune stop progresului si este clar ca lucrurile vor fi in continua schimbare si adaptare. Cred ca este EXTREM DE IMPORTANT sa nu spunem ca "DOAR masina electrica este viitorul", a se traduce ca "exista doar o singura directie". Tehnologiile reusesc sa se reinventeze cu o viteza care nu era posibila acum 20-10-5 ani, si in diferite directii (BEV, hidrogen, combustibili sintetici etc.)
Firma la care lucrez (in Austria) imi ofera masina de servici. Problema in Austria este ca daca primesti o masina de la firma si o folosesti in interes personal, se considera un beneficiu pt care trebuie sa platesti lunar 1,5% din valoarea de nou a masinii sau max. 960 € (brut). Asa mai bine ma lipsesc, este enorm sa platesti in fiecare luna banii astia statului. Insa, pentru masinile electrice (BEV) nu se plateste acest impozit. Iar asta m-a facut sa ma informez, sa testez, sa studiez piata masinilor electrice, ce inseamna infrastructura, timpi de incarcare, autonomii. Am vazut si citit tone de informatii. Concluzia: dracul nu este atat de negru :)
Ieri am dat comanda pt un VW ID.7 ProS Tourer.
Raman un petrolhead, voi merge in continuare sa urmaresc raliuri, DTM, F1 doar ca voi folosi o electrica sa ajung acolo.
Pt utilizatori gen Matei, lasati naiba extremismul asta care are ca efect exact opusul a ceea ce voi vreti sa promovati. Acceptati ca fiecare om are alte prioritati, alte idealuri, alte pareri!
O cursa foarte frumoasa!
Ferrari au fost de nebatut ieri.
Norris trebuie sa isi imbunatateasca stilul combativ, daca vrea devina campion mondial. Materialul clar este acolo, mai trebuie doar ajustat. La performantele pe care McLaren le are in acest moment fata de Red Bull, trebuia sa fie o formalitate depasirea lui Verstappen.
Russell a fost performerul zilei - a facut multe depasiri. Dar penalizarea de 5 secunde dupa ce l-a depasit pe Bottas mi s-a parut inexplicabila. Absolut gratuita aceasta penalizare.
Si ca tot vorbim de penalizari, FIA trebuie sa ia masuri in ceea ce priveste aplicarea regulilor. La Russell se da penalizare, dar la Verstappen-Norris in primul viraj nu se da pt "forcing another driver out of the track", de asemenea lui Norris cand a schimbat directia pe franare foarte tarziu tot in primul viraj nu stiu sa i se fi intamplat nimic. Absolut haotice anumite decizii ale stewarzilor, nimeni nu mai intelege nimic. Este ca hentul in careu in fotbal: ba este, ba nu este, ba este doar daca... :))
Cheers si sa aveti o saptamana faina. Urmeaza Mexic!
Nu prea inteleg de ce marcile isi creaza branduri noi de care se separa complet. De ex. Citroen a creat marca DS. Daca intri la Citroen pe site, nu gasesti modelele DS sau macar un link direct catre portalul DS. Uitandu-ne la publicul general, cine naiba stie de DS? La fel Seat si Cupra. Apoi se mira ca au probleme. La fel Seat si Cupra. Pe langa asta, mai este si canibalizarea produselor.
Lancia din pacate nu a mai scos nimic notabil de muuuuulta vreme. Cred ca au supravietuit doar cu Ypsilon, iar piata lor s-a redus cel mai mult la Italia.
Chrysler de peste 30 ani se zbate sa supravietuiasca. Nu ma mira ca iar au probleme.
@alex_cu_a_mic - am condus ProS Tourer si m-a impresionat foarte mult. Pretul insa, mi-a luat glasul. Oferta primita (nu in Romania) a fost de peste 62K €, intr-adevar cu echipare generoasa (pompa de caldura, panorama etc.). Dar totusi e 62K pt un VW!!!
Ultimele comentarii
162 in total