@autor - "Potrivit unui studiu recent, Australia, Rusia, Turcia, Africa de Sud și India ar putea ajunge "gropi de gunoi" pentru mașinile poluante." - sa mori tu!
Imi place cum ai bagat-o asta cu "masinile poluante", de parca EV-urile apar din piatra seaca. Ce sa mai? Inelul Arabelei! (pentru cei mai tineri, Arabela a fost un serial din regretata Cehoslovacie, iar Arabela, avea un inel magic pe care il rotea pe deget si orice dorinta se implinea).
India sa se bucure daca isi va schimba parcul "auto" din sutele de milioane de mopede cu motoare in 2 timpi care duc poluarea la norme de mult uitate pe alte plaiuri europene.
Mai bine sa-l faca monster truck, nu doar SUV! Pentru cei care stiu ce inseamna Capri, a folosi numele Capri pentru un model SUV este o jignire, un afront adus unei masini care a facut istorie la vremea sa.
Ce naiba se intampla cu producatorii auto, ca doar SUV-uri plictisitoare si fara caracter mai fac. Auzi la ei? "Vor reinventa" noul Capri! WT actual F? Ce e de reinventat? Va fi un alt model de masina grea, cu coeficient aerodinamic al unei caramizi si cu autonomie cat sa poti merge la piata.
Din actuala oferta a industriei auto, putine modele vor deveni niste clasice peste cativa zeci de ani. Sunt sigur ca noul Capri nu va fi printre acestea.
"Clientii nostri cer asta" este sloganul unui corporatist care n-a mai iesit in lumea reala de ani buni. Il rog pe stimatul Oliver Hoffman sa mearga prin parcarile dealerilor Audi si sa ia la intrebari aleatoriu daca chiar vor clientii aceste optiuni de abonamente. Sunt sigur ca va avea un soc iar apoi va da vina pe lipsa de educatie a clientilor, nicidecum pe aroganta acestora.
De-abia astept cum si-o ia in barba de la piata. Oricum vanzarile Audi sunt slabute comparativ cu BMW si Mercedes, daca mai baga si gaselnita asta, nu-i vad prea bine. Time will tell.
@noname00 - m-am prins, dar frumos ar fi atunci sa apara un tag gen #advertorial
dar chiar si asa, articol reclama sau nu, titlul nu este detaliat in niciun fel, iar intrebarile adresate raman valabile
Foarte mult a scazut AM in ultimii ani...
Ar putea autorul articolului detalia in ce fel ANPC a actionat pentru oprirea la vanzare a masinilor? A avut de-a face doar cu dealerii, cu parcuri auto, sau a gasit la intamplate anunturi online si le-a investigat independent? Sau, a raspuns unor reclamatii punctuale ale potentialilor cumparatori? Probleme enuntate in articol sunt deja cvasicunoscute pentru cititori, dar titlul articolului nu este deloc detaliat: cui, cum, cand? Ce se intampla cu masinile oprite de la vanzare?
Slab, foarte slab!
Ultimele comentarii
162 in total