@Octavian - asa ne trebuie, daca tot occidentul si-a deschis fabrici si mutat tehnologie in China. Au fost "chinejii" prosti sa nu se apuce sa "spioneze" (a se citi a fura)?
Acum, e cam tarziu. Au furat technologie si know-how la greu, iar acum se folosesc de ele impotriva noastra.
Nu as avea nimic impotriva sa fie competitie pe piata, insa stiu ca PCC este in spatele tuturor firmelor din China, si singurul lor scop este sa ajunga China cea mai mare putere din lume. Si stim cum e viata in China. Multumesc, dar raman cu americanii si europenii. Nu sunt ei perfecti, dar mult mai bine decat cu comunistii.
@Tavi - la fel Mitsubishi si Subaru. Te uiti la ele si nu iti vine sa crezi ce au in oferta.
La Mitsubishi imi aduc aminte de Pajero, iar acum...
La Subaru e jale, piata lor principala ramane SUA, dar modelele sunt urate/ciudate. Pt Europa motorizarile sunt foarte limitate. Nu mai gasesti un model peste 170 CP, ceea ce pt un nume ca Subaru este pacat.
Total de acord cu Nico!
Sa lasam piata sa dicteze trendurile si nu politicienii. Si fara atatea subentii pt cumparat BEVuri, ca nu platim taxe si impozite ca sa isi cumpere oamenii masini!!! Daca este un domeniu "auto" unde as fi total de acord pentru subventii, acela este domeniul agricol, tot mai important odata cu cresterea populatiei globale. Acolo subventiile se vor intoarce in piata economica, pe cand la BEVuri sunt doar bani aruncati in bratele celor care oricum o duc bine.
Asa e cand sarmalele si salata de boef nu s-au asezat inca iar urechile inca iti tiuie de la artificiile si petardele din noaptea de revelion. Ce i-a scarpinat sa dea un raport incomplet in data de 3 ianuarie!? Nici departamentele financiar-contabile din marile corporatii nu dau rezultatele lunii precedente dupa o zi de munca.
Niste amatori!
In primul rand, felicitari Max Verstappen si Red Bull pentru un sezon de neimaginat (chiar si pentru ei).
In al doilea rand, WTF is wrong with Max? Nu ii contest calitatile de mare pilot. Avem sansa sa urmarim unul dintre marii piloti ai motorsportului in actiune, iar asta nu e putin lucru. Da dovada de un pilotaj perfect: fara erori, fara sa isi distruga pneurile, stie sa gestioneze foarte bine momentele critice, foarte bun pe ploaie.
In schimb, caracterul acestuia imi repugna de-a dreptul. Lipsa de respect fata de ceilalti piloti, chiar si fata de coechipierul sau, este extrem de urata. La el nu mai este vorba de egoism ci de egotism. Depasirea in Abu Dhabi a masinilor Mercedes in tunel la iesirea de la standuri in FP2 mi s-a parut inadmisibila, si din punct de vedere sportiv si din punct de vedere al integritatii monoposturilor, deoarece marjele de eroare au fost milimetrice, apoi depasindu-l pe exit lane pe Ocon. Aroganta acestui Max este o rusine pentru orice sportiv. Stim ca pilotii F1 au un sindrom de a arunca tot timpul vina pe altcineva si a se crede deasupra tuturor, dar Max e la un alt nivel. Iar asta vine si din cauza ca atunci cand ar fi trebuit sa ia masuri, oficialii F1 doar i-au batut obrazul, insa fara repercusiuni. Incidentul de care am amintit e si mai ciudat, pt ca la 30 sec. dupa ce a riscat un acrosaj cu pilotii Mercedes, Russell il depaseste pe Max pe pista, pilotul Red Bull incetinind. Pur si simplu nu si-a avut rostul acea faza din tunel.
Sa ne aducem aminte de Las Vegas, cum l-a depasit pe Leclerc iar apoi a primit 5 sec. penalizare. Trebuia 5 sec. penalizare + sa cedeze locul 1 lui Leclerc. Din nou, cand trebuiau sa ia o masura care sa ii faca pe piloti sa abuzeze de regulament, oficialii nu au facut-o.
Din cauza acestui caracter indoielnic, Max nu va fi iubit niciodata asa cum au fost Fangio, Jim Clark, Senna sau Schumacher. Dar cred ca oricum lui Max nu-i pasa...
Ultimele comentarii
162 in total