Am fost un fan Hamilton de cand a intrat in F1, insa mai mult sunt un fan Mercedes. Eu raman mai departe fanul sagetilor argintii.
Ii doresc mult succes lui HAM, insa pana in 2025 sper sa reuseasca un sezon mult mai bun in acest an. Nu cred ca sunt sanse la un nou titlu, in schimb o victorie sau doua ar fi frumoase, ca sa avem o despartire dulce.
Ramane uriasa intrebare: de ce a ales Ferrari aducerea unui pilot de 39 ani??? Este total necaracteristic acestei echipe. Anul viitor, cand va urca la volanul monospostului rosu, HAM va avea 40 ani!!! Sunt sigur ca nu va mai fi la fel de competitiv ca la 30 ani, dar banuiesc ca Ferrari vor sa aiba aportul lui HAM pentru dezvoltarea urmatoarei generatii de monoposturi (á la Schumacher in 1995). Diferenta este insa uriasa, fiindca MSC avea inca o foame de trofee, pe cand HAM deja e la final de cariera.
Cred ca colaborarea intre Frederic Vasseur si HAM in era GP2 a ramas puternica si poate asta l-a facut pe britanic sa accepte o mutare pe care multi nu o vedeau posibila (inclusiv eu).
@CetateanulTurmentat - tu ce faci in cazul in care in fata ta trece un pieton printr-un loc nepermis? Daca instinctul tau este sa calci si mai tare acceleratia atunci nu ai ce cauta la volan.
Ai spus ca nu e treaba ta sa le porti de grija. Oh, BA DA!!! Este obligatia noastra ca soferi sa evitam accidentele, chiar daca asta este din vina noastra sau nu (citeste art 1, alin 2 din Codul Rutier). Noi soferii trebuie tot timpul sa fim atenti la ce se intampla in jurul nostru si sa facem tot posibilul sa evitam accidentele, mai ales cele in care pot sa fie vatamari corporale.
Imi pun mari semne de intrebare cum ai trecut examenul psihologic.
Vorbesti de educatie (ma gandesc ca te referi la cea rutiera), dar daca ma iau dupa comentariul tau cred ca tu ar trebui sa incepi primul.
@CetateanulTurmentat - trebuie luate in seama si cazurile (nu putine) in care o persoana trece neregulamentar strada, sau o bicicleta intra intr-o intersectie fara se se asigure (uita-te la trotinetisti ce zapaciti sunt). Asta nu inseamna ca trebuie sa ii omoram cu orice pret.
Dimensiunea masinii conteaza ENORM, iar sa spui ca acest lucru este irelevant intr-un accident cu un pieton, o bicicleta sau o trotineta denota o ignoranta totala fata de semenii tai.
Las asta aici, da' de se potolesc odata e-xtremistii BEV-urilor.
https://www.theguardian.com/environment/2024/jan/26/icon-of-the-seas-largest-cruise-ship-human-lasagne-climate-fuel-lng-greenwashing
La un radio austriac, cand am auzit stirea despre monstrul asta au incheiat cu faptul ca polueaza cat 500.000 de masini!!!!!!!!! (https://gizmodo.com.au/2024/01/the-icon-of-the-seas-is-250000-tons-of-floating-carbon-emissions-horror/)
Interziceti ICE-urile, acolo e problema omenirii.
As fi vrut sa vad si activistii lu' peste prajit ca merg sa se lipeasca cu super glue pe santierul naval unde a fost construita nava.
Iata cum super birocratizarea f*** meciul in occident!
In acelasi timp, nu stiu de ce a venit Porsche cu scuza asta, pt ca noua reglementare invocata de Porsche este publica din 23 iunie 2020, iar acum este 2024. Stiu, pentru lansarea unui nou model este nevoie de 4-5-6 ani (depinde), dar mi se pare ca Porsche ar fi avut la dispozitie mult timp pentru a face modificarile necesare. Pe langa asta, cei de la Porsche nu s-au trezit peste noapte cu noua reglementare. Sunt 100% sigur ca diferite departamente de la ei stiau de noile reglementari cu mult inainte de a fi facute publice, iar mai departe sunt sigur ca in sedintele de proiect, inginerii fusesera instiintati de ce urma sa vina.
Scuza asta este penibila, venind din partea Porsche.
Ultimele comentarii
162 in total