Pilotii adevarati de monoposturi folosesc doar tractiune spate. Se vede ca Formula E este un fel de F1 clasa C. Cine o mai vazut monoposturi cu tractiune integrala? Inteleg la raliuri, unde ai diferite suprafete de rulare, dar pe circuit?
Daca nici pana acum nu a reusit sa ma atraga cursa masinilor de tuns iarba, cu siguranta nici pe viitor nu voi fi interesat.
Si de ce nu folosesc circuite de curse disponibile, doar curse pe circuite provizorii in orase? Ce gluma de competitie.
Constructorii auto de volum au inceput o "lupta" surda in ceea ce priveste acceleratiile 0-100 km/h pentru toate electricele. Trebuie spus din start, ca probabil 5% dintre potentialii cumparatori de masini isi finalizeaza decizia pe baza acestei performante a masinilor. In general, cei care sunt cu adevarat interesati de modele performante se orienteaza catre modelel de nisa, gen Tesla S Plaid, BMW M, Rimac, Audi, Mercedes-AMG si altele. Cine isi cumpara Kia n-are niciun interes in aceste valori promovate agresiv de departamentele de marketing.
Cum spuneau @Vali si @inutil, altele sunt informatiile utile pentru cumparatori: cate zeci de metri ai nevoie pt a opri un mastodon de 3 tone, viteza de incarcare, autonomia.
Sunt un fan Mercedes, dar recunosc că seria 8 E31 mi se pare una dintre cele mai frumoase mașini. Absolut superbă. Îmi aduc aminte că am văzut prima dată modelul ăsta în Timișoara în '95 sau '96 și am rămas marcat pe viață. Ce frumusețe!
Faceti ba masini bune, telefoane sunt destule pe piata.
Toata industria auto se axeaza mai mult pe marketing decat pe inginerie si dezvoltare.
Iar UE si US sa ia seama la ofensiva chineza, care prin preturi de dumping, sprijiniti de regimul comunist, incearca sa intre pe piete cu masini dotate cu tot felul de camere si dispozitive inteligente. Va fi mana cereasca pt spionajul chinezesc, care numai bune intentii nu are.
Ultimele comentarii
186 in total