Ce este un SUV?
Definitia SUV este "Sport Utility Vehicle".
Nu prea inteleg ce este asa Sport la multe modele de pe piata, si nu vad ce este utilitar la ele, multe avand portbaje mult mai mici decat modelele clasice hatchback, berlina. De combi nici nu mai zic.
SUV-urile au facut sa dispara multe modele faine din portofoliile companiilor auto, fara sa aduca nimic ca beneficiu.
Am condus si eu "SUV"-uri (ca masini inchiriate) si le-am detestat. In ultimele luni am refuzat de la firmele de inchiriat modele SUV. Sunt grele, n-ai confort la rulare, consuma mult, instabile la viteze mari pe autostrada, instabile la vant puternic...bleah, nu, merci!
Am condus in Germania Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in hybrid - viteza maxima pe Autobahn 163 km/h! Maxim, mai mult nu o mers. In schimb, un consum de te doare mintea. Plug-in hybrid, mai cara si bateria goala dupa ea.
Poate se face o campanie "Spune NU SUV-urilor" :)))
@Alin - inteleg de unde vii cu propunerea limitarii numarului de soferi, insa consider abordarea ta ca fiind gresita. A impune o limita a numarului de soferi nu se poate implementa. Pe ce baza deduci ca numarul de soferi este prea mare? Te bazezi pe date demografice, pe infrastructura disponibila? Se aplica asta la nivel national sau la nivel local/regional? Pentru limitarea numarului de soferi cea mai buna solutie este inasprirea conditiilor de luare a permisului de conducere. Sunt multe persoane care pur si simplu nu au ce sa caute la volan, ii vezi in trafic zi de zi - nu au nicio regula, nu constientizeaza ca mai sunt si alti soferi in jurul lor, merg prea incet (limita e 50 dar ei merg cu 30 ca le e frica), nu stiu sa foloseasca autostrazile etc. etc.
Daca examenul pt permisul de conducere s-ar inaspri astfel incat sa fie codus pe zi, pe noapte, poligon (pornire in rampa, parcare laterala, parcare cu spatele) etc. sunt sigur ca multi nu ar mai lua permisul de conducere. Ah, si sa nu uit. Nu ai ce sa cauti la examenul pt permisul de conducere daca nu ai facut cursuri de conducere defensiva.
Cu asemenea conditii, cred ca poti tine in frau numarul de soferi din trafic.
Ciudate legi dau socialistii astia. Pt a bucura clasa muncitoare, dau cu barosul in tot. Asta cu greutatea de 1,6 tone este ridicola. La categoria asta intra si VW Passat, A4, Peugeot 508 si multe alte masini, care nu sunt nici SUV, nici electrice.
Sunt curios daca nu vor fi reclamate aceste legi in justitie, deoarece referendumul nu poate fi reprezentativ, atata timp cat doar 5,8% au votat. Nu stiu cum sunt legile in Franta, dar din cate stiu un referendum pt a putea fi transformat intr-o lege sau ce au ei pe-acolo, are nevoie de minim 50% prezenta la vot.
Pe langa asta, rezultatele sunt stranse: 54,55% pro vs 45,45% contra este un scor strans pentru un referendum. Extrapoland, reiese ca doar 3,17% au votat pentru marirea acestor amenzi!!! Nu este reprezentatitv in niciun fel.
Ar putea cineva care cunoaste legislatia franceza sa dea mai multe detalii?
PS: nu imi plac SUV-urile, dar nu imi place nici socialismul asta desantat francez
Cand am chef de relaxare ma uit la un episod din TGT sau TG si ma destind imediat.
Greu va fi ca vreo emisiune auto sa mai ajunga vreodata la succesul celor 3 idioti, dar vorba lui JR Ewing: "niciodata sa nu spui niciodata"
Ultimele comentarii
162 in total