Ce uita lumea, mai ales cei din scaunele de la Bruxelles, este că în lume există și zone rurale, nu doar urbane. In acele zone rurale, masinile electrice nu sunt eficiente. Ma gandesc la zonele montane, unde pe timp de iarna autonomia masinilor electrice scade considerabil. Sunt zone in lumea asta unde nu exista alternative la automobil.
De ex. Arabia Saudita este enorma, de la nord la sud ai 2000 km de strabatut. Infrastructura feroviara este limitata, la fel si cea aviatica (cu exceptia marilor orase), iar infrastructura pt masinile electrice "exista, dar lipseste cu desavarsire".
Masinile cu combustie interna NU trebuie sa dispara, pentru ca pt cei care nu au alternative este o condamnare la izolare.
Asta uita foarte multi e-fanatici, ca lumea este mai complexa decat microcosmosul lor!
@Matei - aceasta crestere este muuuult sub ceea ce preconizau producatorii. 6,4% YOY (year-on-year) crestere este sub nivelul genuchiului broastei si complet nesustenabil economic avand in vedere investitiile enorme facute de producatorii auto.
Incearca sa citesti cifrele si din alta perspectiva, nu doar "uite ba, ca a crescut"...
"The devil is in the details"
Update: si VW intra in hora
May 16, 2024 05:07 AM
VW walks back BEV-or-bust strategy that annoyed rivals
VW admits it will need more plug-in hybrids as sales of battery-electric cars slow down.
Dragi fanboys de BEV, nu iese fum fara foc. Recentele decizii ale marilor companii auto indica faptul ca electrificarea totala mai are muuuuult de asteptat. 2035 e o data complet nerealista.
Astept cu nerabdare sa vad ce vor face unii producatori care au luat deja decizia sa nu mai dezvolte ICE-uri si sa devine electrici pur...cred ca niste capete vor cadea prin unele curti
Ultimele comentarii
186 in total