@Ion - te anunt ca eu de ani de zile folosesc doar transportul in comun in timpul saptamanii. Masina o folosesc cand merg si fac cumparaturile saptamanale.
Iar greva nu prea inteleg cum ajuta. Eu lucrez intr-un domeniu total diferit de cel auto. Ce fel de greva ar trebui sa fac pt a fi luat in seama?
Stirea asta e ca Radio Erevan:
- Este adevarat ca Ivan Ivanovici a primit o masina din partea partidului comunist?
- Da, este adevarat, cu doua mici corectii. Nu era o masina ci o bicicleta si nu i s-a dat, ci i s-a luat!
@alex_cu_a_mic - ai perfecta dreptate. Imi pot imagina problemele pt firme cu flote mari de masini, care de fapt sunt adevaratii cumparatori ai masinilor.
Gigacastingul suna foarte interesant dpdv ingineresc, dar daca reparatia unei daune ajunge sa coste cat o masina intreaga, cine va avea de suferit pana la urma?
Asigurarile vor mari politele la niste sume astronomice, potentialii clienti nu isi vor mai permite o masina noua, piata va merge in jos, marii producatori vor merge la guverne cu mana intinsa sa ceara ajutoare!!! din banii cetatenilor bineinteles. Este un cerc vicios, care pleaca de fapt din lacomia producatorilor auto.
Cred ca nu ne ramane decat sa urmarim ce se va intampla, ca de schimbat ceva nu prea avem cum :(
Daca esti un fan infocat Formula 1, abonamentul F1 TV Pro, care costa doar 70 € / an, ofera cea mai buna experienta. Daca acum 4 ani era plin de bugguri si aveau probleme cu streamingul, in ultimii 2 ani experienta s-a imbunatatit substantial. Contentul este foarte mare, ai acces la informatii si detalii tehnice pe care sunt sigur ca un post generalist nu are posibilitatea sa le ofere.
Sa nu mai pomenesc de campionatele de Formula 2, Formula 3 si Porsche Supercup, care ofera niste curse absolut superbe, disponibile in acelasi abonament, cu mult dramatism, mult peste ceea ce putem vedea in cursele de F1.
Un alt avantaj foarte mare este ca daca ratezi startul live, poti vedea transmisia in delay, sau daca nu poti vedea deloc antrenamentele, calificarile sau cursele live, le poti vedea in reluare oricand, la orice ora, de oriunde.
PS: nu sunt platit pentru acest comentariu :)) dar pt mine experienta F1 TV Pro este foarte buna, asa ca vreau sa o impartasesc mai departe
Tocmai am citit un articol fain ca e debandada pe piata de electrice. Companiile de leasing cer producatorilor compensatii, pentru ca preturile masinilor second-hand se depreciaza mult mai repede decat modelele clasice. Pe langa asta, disparitia subventiilor arata exact care este cererea reala si nu cea artificiala a electricelor. Si de-aici si cercul vicios: daca scade cererea, atunci trebuie sa faci ceva pentru a putea totusi sa stimulezi. Si atunci reduci preturile. Insa daca reduci preturile la masinile noi, cele second-hand se depreciaza si mai tare, iar atunci potentialii cumparatori de electrice noi nu mai cumpara pentru pana la urma este o investitie foarte proasta. Pana la urma, nu binele planetei primeaza, ci ce iti ramane in buzunar. Pragmatism maxim.
Hertz si Sixt au renuntat la modelele Tesla din portofoliu, tocmai pentru ca preturile Tesla au fluctuat exagerat de mult si atunci planificarile financiare erau exagerat de volatile. SAP de asemenea nu mai ofera angajatilor modele Tesla tocmai din acelasi motiv de risk management.
@Alin - perfect de acord.
@automarket - Ca jurnalisti, ar trebui sa verificati mai in detaliu stirile de pe alte site-uri, nu doar sa fie un copy-paste usor adaptat. Nu este clar, ce % din aceste vanzari prezentate in articol au fost doar BEV si cat au fost HPEV. Detaliile fac diferenta, iar ca jurnalisti ar trebui sa stiti acest lucru.
In ziua de astazi, cand aveti access la atatea informatii, noi cititorii suntem nevoiti sa intram in detalii pentru a gasi informatii mai clare si mai detaliate.
Pt US, JD Power: https://www.jdpower.com/sites/default/files/file/2024-01/2024003%20January%20Forecast.pdf#:~:text=Total%20new-vehicle%20sales%20for%20January%202024%2C%20including%20retail,25%20selling%20days%2C%20one%20more%20than%20January%202023.
Pt Germania, VDA: https://www.vda.de/en/press/press-releases/2024/240205_Car-production-in-Germany-in-2023_Significant-increase-compared-to-previous-year
Si sunt multe alte institutii, site-uri, care ofera informatii detaliate. Ar cam trebui sa va suflecati manecile si sa deveniti jurnalisti, nu doar traducatori de stiri.
Ultimele comentarii
162 in total