Numa' asta mai lipsea, in rest toate sunt rezolvate. O sa ma puna copiii sa trag pe dreapta ca sa se poata juca.
Si uite cum producatorii auto se concentreaza pe lucruri ABSOLUT INUTILE dar care doar adauga costuri aiurea masinilor oricum deja exagerat de scumpe. Jocul asta a avut nevoie de programatori, de designeri, s-au facut teste peste teste, s-au luat resurse de la alte departamente doar ca sa adauge un fucking joc. Si apoi dau alti oameni afara ca sa reduca costurile!
Zici ca suntem in filme cu prosti. Pe de o parte se plang ca trebuie sa reduca costurile, sa dea oameni afara, sa vanda fabrici, si pe de alta parte arunca cu banii pe fereastra pe lucruri pe care nu le-a cerut nimeni! WTF!?
Sunt curios cum au reusit cei de la Renault sa ii prosteasca pe cei de la (pe atunci) Daimler ca un parteneriat intre cele 2 companii este benefic.
Am spus la momentul respectiv ca nu poti asocia brandul Mercedes-Benz de Renault sau Nissan. Ma bucur ca acest parteneriat ajunge la final.
Ce idiotenie! Sa iei bani de la investitii si alte treburi ale statului pentru a ajuta la cumpararea de masini. Detinerea unui autovehicul nu este o obligatie ci este o optiune strict personala bazata pe anumite nevoi sau dorinte. Propun ca statul sa dea bani si la aia care isi cumpara televizoare, ca doar sunt bani cacalau.
Daca tot vor sa sustina tranzitia spre electrice, mai bine s-ar implica in dezvoltarea infrastructurii de incarcare.
Interesant cum aceasta decizie de majorare a subventiei vine taman in mijlocul campaniei electorale. P$D si PN£ nu au inteles nimic de la ultimele alegeri.
Arunca chinezii cu bani spre jurnalisti sa le testeze conservele ca disperatii. Pe toate site-urile drive teste cu modele chinezesti in prostie. Dar stiti ce nu prea am vazut? Teste comparative, sa le puneti impreuna si sa vedem care o are mai mare. La baterie, autonomie si viteza de incarcare ma refer, bolnavilor :))
A mai aparut acum ceva marca noua, Denza (subsidiara BYD) care cica vrea sa se bata cu modelele premium germane. Fugiti ma de-aici...
Cineva care a urmarit domeniul auto de multi ani, stie ca asa ceva va fi nu greu, ci aproape imposibil. Triada Audi, BMW si Mercedes au ceva ce ceilalti producatori de volum nu reusesc decat punctual sa fie la acelasi nivel, dar nu per ansamblu. Fie le iese bine confortul, fie locuri de depozitare, fie navigatia etc. etc. etc., dar nu toate la un loc. De-asta cei 3 raman etalonul, ca ne place sau nu, cu unele probleme de fiabilitate la anumite modele, si totusi sunt altceva.
O simpla explicatie cei care fac comparatia intre taxele impuse de SUA UE si cele impuse UE masinilor din China. Motivele sunt total diferite.
SUA (aka MAGA si Orange Virus) o fac din prostie, o incompetenta crasa si o ignorare completa a regulilor de baza a unei economii integrate. Ei spera ca asa vor ajuta piata americana, insa efectul va fi diametral opus.
UE a impus taxele masinilor electrice chinezesti deoarece China distorsioneaza piata, oferind subventii masive producatorilor chinezi, astfel ca acestia au un avantaj incorect in fata competitiei europene. UE accepta competitia, dar regulile trebuie sa fie la fel pentru toti jucatorii. Au vost investigatii si analize care au demonstrat interventia agresiva a guvernului chinez in sprijinirea producatorilor locali.
Am vazut si comentarii legate de "politica" lui Trump, cum ca de fapt oamenii l-au votat stiind ce va face. Complet fals. Multi dintre votantii lui au mers dupa fenta ca va rezolva problema imigratiei ilegale, insa in toata campania lui nu a scos o vorba ca va impune taxe vamale celor mai apropiati parteneri. Nu a scos o vorba despre preluarea canalului Pana, despre transformarea Canadei intr-un stat american, despre invazia Groenlandei. Nimeni, nici chiar simpatizantii MAGA nu au votat pentru o recesiune economica. Iar efectele sunt deja vizibile. Multi deja "au intors armele" impotriva lui, pentru ca iti trebuie doar mai mult de 2 neuroni ca sa vezi ca lucrurile merg intr-o directie complet gresita si nu asta ai asteptat de la Orange Virus.
Ultimele comentarii
186 in total