Scaunele (inclusiv izolatia fonica/termica) se fac prin injectare de spuma in matrite inchise. Nu exista pierderi. Avantajul imprimarii 3D e ca poti schimba forma instantaneu, o matrita buna e o cosharca de bani.
La Dacia 1300 scaunele erau din burete + iarba de mare + arcuri...costurile cu materialele+manopera erau imense
E destul ca Volvo sa-si promoveze mai agresiv SUV-urile si in mod natural clientela va vira catre segmentul mai profitabil pentru companie. Sau anumite modele vor fi lasate sa moara in liniste: nu primesc generatii noi (e mai vizibila metoda) sau primesc (fara mare tam-tam) up-date-uri stravezii astfel incat clientii sa uite de oferta nedorita.
Fanii/nostalgicii (putinii ramasi/generatiile mai vechi) segmentului vor varsa o lacrima si viata va merge inainte.
Ca unul care am scuipat indreptul SUV-urilor....
Hmmm...pentru oras acele "SUV-ri" adica cross-overe, adica niste hatchback-uri usor inaltate merg perfect in urban. Pentru ca le gasesti cu aceeasi amprenta la sol (si masa) ca hatchback-urile in discutie (4,2 -4,3m max.) sau ca sedanurile (pana in 4,5) si, daca nu te arunci prea mult (din bun simt sau franat de buget), poti bifa un SUV la 4,5-4,7m care este (si) mai ergonomic decat un break. Indiferent cum ar veni, te urci nu te cobori in masina iar angaralele de la piata le(!) asezi nu te(!) asezi prin portbagaj pentru ele.
Cum ar veni, dupa punga si dupa gust, poti sa iti cumperi CE VREI si fix DUPA NECESITATI.
Ca nu poti aborda virajele mai vitejeste asta e alta mancare. Chestiunea e.... cam pe unde le poti aborda?
Ultimele comentarii
414 in total