Nu am zis ca nu ar fi fiabila, am spus (destul de clar) ca asta e imaginea.
Una dintre primele masini avute a fost o Solenza cu motorul 1,4MPI de la Renault. Am lasat-o 2 ani in aer liber. Cand am hotarat sa o mut din curte am reincarcat bateria si a pornit la sfert. Si acum imi pare rau ca am dat-o. Singurele nemultuiri: tabla proasta (oalele spate s-au dus de aproape imi ajungeau amortizoarele in portbagaj, rugina pe la marginile portierelor, usile fata se lasasera).
Corect ar fi asa:..cine vrea sa-si cumpere masina noua ICE sa renunte la programul Rabla. Abia apoi ar putea cere si electrificatilor acelasi lucru.
Nici nu e nevoie de o statistica sa vezi ca (tinand cont de masinile vandute, indiferent de motorizare) suma care se duce pe ajutorarea "saracilor" electrificati este cu mult mai mica decat a celor care isi iau una clasica.
Clio se vinde bine, Captur se vinde bine. Dar pentru unii sigla/brandul cantareste greu. Ideea ca Renault nu e o marca fiabila e inca prezenta in mintea multora (si aici ma inscriu si eu). Cum unui procentaj covarsitor dintre clienti ii este lipita pe creier marca x = fiabilitate, marca y = sportivitate, marca z = economie, etc, cred ca o rebranduire a Renaultului va duce la o situatie de win-win. Renault va produce si mai mult iar clientul (vezi @Moldovean) va pleca cu inima impacata ca are un Mitsubishi mai abordabil ca pret dar cu ADN-ul specific marcii (vezi chiar textul articolului)
Acum nu stiu de ce se mira @LaieBalaie....in grupul VAG metoda se foloseste de ani de zile. S-or fi trezit unii chiar acum sa observe "miscarea"...si ce sa vezi!, fara nicio legatura, exact cand e vorba despre Renault.
Ultimele comentarii
414 in total