@LauCalin, am spus amplasare, nu reducere de costuri.
Citeste bine inainte sa raspunzi.
@unckle, comanda sta foarte bine acolo unde este pozitionata. Pentru ce sa o monteze pe fata de usa sau plansa de bord?
Ca sa mai existe un buton inestetic la nivelul ochilor sau ca ai vazut tu la alte masini.
Referitor la platforma, nu imparte nimic cum iti inchipui tu cu Nissan.
Puntea fata este doar mai rezistenta decat aia de berlina si cu prindere in trei puncte, basculele au fost inchise cu o platbanda pentru rezistenta mai mare si pivotii sunt cu surub.
Nu are minicadru ca orice masina normala si nici bascule in forma de bumerang.
"Puntea spate" are un cadru din doua tevi batute la capete cu prinde de sasiu tot cu suruburi direct, nu prin bucse de cauciuc.
Nici macar cuplajul nu il imparte.
"Drept sa-ti spun, imi vine sa ma dau cu capul de parbriz numai cand aud zgomotul semnalizarii, extrem de strident si un sunet extrem de enervant." - Frecventa sunetului si cadenta se regleaza foarte usor. Presupun ca trebuia sa ityi dai seama de asta in cei 300km ...
"Dacă comenzile radio CD-ului sunt accesibile şi uşor de folosit chiar şi în timpul mersului, nu acelaşi lucru se poate spune despre funcţiile de climatizare, poziţionate puţin cam jos"
Pai normal ca a fost aleasa pozitia asta, aparatul radio este folosit mult mai des decat climatizarea.
"Tot despre poziţionare defectuoasă putem vorbi şi atunci când ne referim la comanda pentru reglare electrică a oglinzilor laterale. Poziţionată pe consola centrală, ea se află chiar sub levierul frânei de mână. Vor exista situaţii în care reglarea se va face cu dificulatate, mai ales dacă se încearcă acest lucru în timpul mersului. "
Pozitia butonului de reglaj este unu din lucrurile bune de la Dacia.
Ultimele comentarii
34 in total