bine că Alonso nu citeşte pe automarket.ro (cred) altfel i-ai distruge fantezia ... se vede că munceşte din greu în ultimul timp, nu a mai plecat de la uzină .... şi a început sa vadă sexualitate într-un eşapament de Ferrari ... nu săriţi, mare parte din timbrul motorului depinde de eşapament .... ba săriţi, nu la timbru m-am referit ...
bine grăieşti însă am aşa o presimţire sora cu realitatea cum că fiind mari interese financiare în joc, cu sau fară calea aleasă de F1, nu se vor opri oamenii noştrii până nu vor arde şi ultima picătură de petrol de pe Pământ.
Ehe .. ce vremuri! Îmi aduc aminte cum că odată inginerii lucrau ca motorul să fie doar mai puternic, mai uşor, mai compact şi mai fiabil. Acum trebuie să lucreze cumva şi să rămână sunetul "suficient de sexy".
"Cu siguranţă suntem capabili să ne descurcăm cu asta dar din punctul de vedere al pilotului nu este fantastic"
Să încercăm să vedem lucrurile aşa cum sunt! Massa vorbeşte aici de preferinţa de a înlătura anumite "zorzoane" care ce-i drept nu sunt indispensabile pilotajului, şi nu că nu este capabil să gestioneze situaţia.
În plus sugerează ca şi ceilalţi piloţi sunt de acord cu asta, vorbeşte din punctul de vedere al pilotului în general şi nu al pilotului Massa.
Aşa că de unde şi până unde să-l desconsideri pe Massa ca pilot când spune un punct de vedere foarte avizat la care ar trebui să plece urechea indivizi care doar fac regulamente tehnice şi care în aproape toate cazurile nu cunosc pilotajul de performanţă.
Dacă singurul argument al lui Alonso este că nu a făcut niciun coechipier un punct mai mult ca el ... adică Hamilton nu s-a străduit să egaleze campionul în 2007. Nuuu, s-a coborât de fapt la nivelul punctelor lui Alonso, greşind prea des. Dar mai mereu când ambii terminau cursa Hamilton îşi surclasa coechipierul în viteză pură.
Dar nu cred că Vettel este mai bun decât Alonso. Dar Kubica, Hamilton, şi poate alţi câţiva din pluton care nu se văd deocamdată din cauza materialului de concurs, da.
Ultimele comentarii
133 in total