@syktasy, theo55
da, exista echipe, exista un titlu separat pentru echipa si unul pentru pilot. Numai ca, de, cascavalul cel mare se mananca in cazul titlului pilotului ...
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu condamn izolat cum a procedat Ferrari ci sunt in general impotriva ordinelor de echipa. Daca alta echipa calca stramb voi interveni si voi fi contrat de alti fani ... Numai ca, acum, prin Jean Todt Ferrari e vioara intai.
In sfarsit, este nedrept pana la urma fata de Massa. Acesta are un palmares propriu, care conteaza si in care nu o sa scrie ca a castigat la Hockenheim in 2010. Nu-i nimic, o sa scrie ca a castigat in China 2008 ..... si nu o sa scrie ca a castigat in Singapore 2008 .... s.a.m.d. Asta-i haos. Daca vreti sa fie asociat haosul cu F1...
Daca pilotul e un biet angajat, dati cu banul la inceput de campionat sa aflati pe cine sprijiniti, cine sa fie pilotul nr.1, pentru binele echipei, bineinteles.
Dar stai, acolo da cu banu' doar Alonso .... si pe ambele fete scrie Santander ...
" dar ochiul inchis afara inauntru se desteapta"
"De ce sa nu fie legale ?"
Glumesti ?
Pentru ca asta nu mai e sport. N-au decat sa faca cum vor. Pana la urma e afacerea lor. Daca vor sa o transforme intr-o hazna .... Daca vor sa se declare invinsi in fata faradelegilor ... Dar nu o sa ader vreodata la o asemenea politica.
(ps: exista unul care poate sa-si spuna parerea fara sa o ia pe aratura cu atacuri la persoana ? Apreciez asta syktasy)
intre FIA si Ferrari.
Pregatiti-va pentru teatrul ce urmeaza
Un teatru prost cu doi actori.
Recomandare: lasati teatrul; mergeti la un film de calitate.
(ps: pentru cine nu s-a prins, actorii sunt FIA si Ferrari).
oricand de acord cu cine condamna stilul murdar de a concura. In general. Cineva de alta parere ? Si cu musca pe caciula ?
- Da apasa pe rosu.
- Nu apasa pe verde. Sau ignora.
de ce nu 4 in linie, 1300 cmc ? Va suna cunoscut ?
Lasand gluma, sunt de acord cu pastrarea motoarelor aspirate, chiar daca F1 a avut o frumoasa perioada in era turbo.
Ultimele comentarii
133 in total