esti cu kimi, esti in echipa ...
theshadowgtr@gmail.com
ia legatura si iti arat cum poti vota multiplu, (multe ori) cu efort minim. Fara mai multi useri, calculatoare diferite si alte prostii. E simplu dar nu vreau sa explic aici.
Repede pana nu vede adminu'
@theo55
La inceputuri ....
hai sa-ti spun o poveste.
La inceputul F1, in 1956, era o ... echipa. Cu un boss - Enzo si cativa piloti - Fangio, Collins, ...
"' Situatia din campionatul mondial al anului 1956 era de asa natura, incat titlul putea sa-i revina atat lui Fangio cat si lui Collins. Ferrari (Enzo) marturiseste ca intr-o zi l-au chemat pe pilotul englez si i-au spus: "Asculta-ma Peter, nu vreau sa te conving sa te lasi intrecut de Fangio; nu pot cere nimanui un astfel de sacrificiu, pentru ca am fost si eu alergator si stiu ce inseamna aceasta. M-ar interesa insa sa stiu care este parerea ta in legatura cu problema in discutie." Cu un cavalerism demn de admirat, Collins a raspuns: "Nu mi-am imaginat niciodata ca unul ca mine, care nu are decat 25 de ani, trebuie sa devina neaparat campion al lumii. Eu mai am destul timp pentru aceasta. Sa-l lasam pe fangio sa castige titlul pentru ca merita. Il voi ajuta ori de cate ori va fi nevoie, cedandu-i masina mea".
Si intr-adevar, tanarul pilot englez si-a tinut promisiunea. Numai ca, din nenorocire, el n-a mai avut timpul sa devina campion: peste doi ani si-a incheiat in mod tragic viata in cursa de pe Nurburgring"'
" Enzo Ferrari n-a replicat imediat la aceste acuzatii, ci abia peste cinci ani, cand si-a publicat si el prima dintre cartile de memorii. N-ar fi probabil prea interesant sa mentionam toate raspunsurile pe care reputatul constructor le-a dat invinuirilor ce i s-au adus. Merita amintit doar faptul ca gesturile lui Luigi Musso (ps: asta aduce cu Massa) si Peter Collins din 1956, cand acestia i-au cedat masinile lor lui Fangio la Buenos Aires, Monaco si Monza, au fost inspirate de Enzo Ferrari"
- citate din Cavalerii riscului de Dumitru Lazar.
ps: masina a fost cedata de Collins lui Fangio .... in timpul cursei. Fangio a inceput cursa cu o masina si a terminat-o cu alta. Fangio a reintrat in cursa si a obtinut locul doi, dupa Stirling Moss, suficient pentru a castiga titlul in acel an. Manevra aceasta l-a costat titlul pe Moss, stii tu, 'cel mai bun pilot care nu a castigat titlul ...'. Vezi de ce ?
Aceasta este istorie acum. Putini insa isi amintesc insa cum se scrie de fapt istoria.
Ultimele comentarii
133 in total