Felicitari pentru strategia echipei Red Bull si pentru victorie! Au mizat pe corectitudine si au castigat. Daca la cursa trecuta faceau rocada Weber-Vettel acum Alonso era campion.
Aveam spici si pentru cazul celalalt .... hai sa-l spun:
" Felicitari pentru sportivitatea echipei Red Bull! Din pacate, va fi doar un motiv pentru unii de a asimila cinstea drept prostie ...."
Si eu tot punctul de vedere mi l-am sustinut. Nu am luat nimic personal .... cu toate ca ma incadrez la "toata lumea". Nu am tinut sa contracarez neaparat ce ai spus. Esti unul din putinii cu care am fost de acord aproape mereu. De aceasta data am vazut putin (sau mult, cum vrei) altfel. Tu tii cu Schumacher momentan eu tin la ceea ce a insemnat Schumacher in istoria F1.
Datele doar Brown si cativa apropiati le cunosc. Nu pun la indoiala competentele lui Brown insa el isi sustine un prieten ....
Daca spui ca Schumy nu se descurca doar pentru ca masina nu este croita pentru el recunosti de fapt ca Barichello, Irvine au fost dezavantajati si ca daca ar fi avut o masina croita pentru ei l-ar fi invins. Si atunci care mai este meritul lui Schumacher ? Doar ca dezvolta masina dupa preferinte ? Si ca a castigat facand uz de o mare lipsa de fair play vis a vis de coechipier ?
Eu vreau sa cred ca Schumacher a fost mult mai mult decat atat. Vreau sa cred ca doar varsta si nu altceva sta in calea formei de altadata. Ar scade in ochii mei daca ar fi vorba de neadaptarea la o masina, lucru ce tine de talent.
Si mai cred ca nu se ridica vreunul din pilotii actuali din F1 la stacheta stabilita de Schumacher cand era in deplinatatea competentelor sale. NU ma refer la nr de titluri cand zic stacheta. Ci la cat de aproape (de jos in sus bineinteles) se afla de limita masinii.
Mr. Brown a spus ca Schumacher este rapid in virajele rapide iar problemele sunt pe franare in virajele lente. Si cred ca are dreptate pentru ca acolo a fost surclasat de cei care l-au depasit. Mai spune ca "Rosberg a inteles mai bine cum sa piloteze cu aceste pneuri in virajele lente".
Acum, parerea mea:
Schumacher a pilotat in F1 sub regulamente foarte diferite, cu pneuri slick - fara pneuri slick, cu controlul tractiunii - fara controlul tractiunii, cu cutie automata - fara cutie automata, cu pneuri inguste pe fata - cu pneuri late pe fata. Cu toate s-a descurcat de minune. Cat a fost tanar.
Nu cred (si cand spun asta chiar sunt cel mai mare fan al sau) ca daca Schumacher era tanar ar fi avut vreo problema cu monopostul Mercedes din acest an. Nu cred ca ar fi avut vreo problema in a se adapta la orice regulament inclusiv la lipsa testelor.
..... deci, principalul motiv pentru prestatia lui ramane varsta si daca este asa nu va asteptati la o revenire. DA sunt fanul lui. Tocmai de aceea spun asta. Pentru ca nu pot sa cred ca Schumacher de acum este acelasi de altadata .... ca daca ar fi asa inseamna ca a fost varza tot timpul ..... si daca ar fi fost varza tot timpul nu il mai batea vreodata pe Senna .....
Intelegeti ? Sa spui ca acesta este acelasi Schumacher vine in contradictie cu intreaga sa cariera !!!!!!!!!!!
Schumacher este un om ca toti oamenii. Varsta i-a stirbit si lui putin valoarea. Insuficient sa fie depasit de marea masa a pilotilor de monopost insa suficient sa fie depasit de lupii tineri din cea mai importanta competitie de monopost.
Insa eu consider ca valoarea unui pilot se deduce in materie de record personal si cand spun asta nu ma refer la numarul de titluri ci la cea mai buna forma pe care a avut-o vreodata.
Hamilton cred ca a fost inteles gresit. El ar fi vrut sa vada daca este mai bun decat un Schumacher in cea mai buna forma. Doar asa ar fi fost mai bun decat Schumacher.
@cobra
Stii ce fac eu cu parerea unuia platit sa isi spuna "parerea" ? Cam ce ar trebui sa faci si tu. Dar este adevarat ca simulatoarele pentru PC actuale sunt mult mai mult decat ce cred cei care nu au deloc de-a face cu asa ceva si privesc fenomenul de pe margine.
Eu nu o sa mai reiau explicatiile deja date dar poate mai descoperi ceva nou in "discutia" mea cu razvan. Pot sa spun ca sunt convins ca s-a tinut cont de feedback-ul primit de la Davidson doar partial intrucat s-a facut un compromis intre puritatea fizicii masinii si posibilitatea consumatorilor de a manevra masina. Interesele financiare pe primul loc. Din pacate. O spun cu mare regret.
@razvan
am reusit sa folosesc cu succes linkul dat. Nu a fost nevoie de rabdare sa urmaresc integral interviul respectiv. Curiozitatea a facut totul. Asa cum ma asteptam, Grand Prix Legends este un produs de referinta pentru fizica sa. Inca ma distrez de minune cu el, si nici nu voi renunta la el. Cu toate acestea, cu toate ca simularea fizicii este foarte buna, poate el sa simuleze o cursa, un tur realistic de circuit ?
Aici raspunsul e NU. Nu pentru ca circuitele sunt de foarte slaba calitate. Nu exista acea flexibilitate a coardei de care am mai spus si care vine doar dintr-o foarte mare fidelitate a redarii circuitului. E greu de explicat ce inseamna aceasta,
insa merita mentionat ca un pilot in cursa exact pe acest lucru sta cu ochii (pe coarda) si se asteapta ca aceasta sa se "desfasoare" intr-un anumit mod.
Daca vrei sa ai parte de simularea unui tur de circuit ai nevoie de ambele lucruri masina si circuit nu doar masina (a se citi fizica). Altfel doar te joci cu masinuta ca in curtea scolii asa cum ma distrez eu cu Grand Prix Legends.
Folosirea pilotilor la crearea de simulatoare este politica lui Codemasters. Si cu Toca s-a facut acelasi tam-tam, ca s-au investit milioane de dolari cu piloti s.a.m.d, si poate ca asa si a fost insa ai vazut ce a iesit ....
Cum bine observa cineva mai sus, roata se blocheaza intr-un mod ciudat. Poate ca unii sunt multumiti, dar eu din ce am putut sa deduc din filmulete ma asteptam la mai mult pentru anul 2010. Sau poate ca s-a atins un prag ...
Ultimele comentarii
133 in total