Foarte confuza treaba asta. Au doi piloti de teste pe care ar vrea sa-i promoveze... dar au si doi piloti titulari. Si daca Honda ar furniza motoare celor de la Toro Rosso, locurile sunt deja ocupate. Parerea mea este ca nici ei nu stiu ce vor, dar nu vad de ce Button ar mai sta un an in F1 doar ca sa faca figuratie prin spatele grilei, daca nu mai are "fun".
Un al treilea titlul care i-a scapat in trecut ar fi ceva pentru Alonso. Nu cred ca mai are sanse sa-l castige in F1 dar in alte competiti gen Le Mans, totul este posibil. Cat despre visele unora, Alonso are usa inchisa la Ferrari iar de Mercedes nici nu cred ca poate sa fie vorba, cine nu s-a lamurit de cum sta treaba pana acuma, nu are nici o sansa sa se lamureasca.
Poate in 2016 cei de la McLaren o sa-l lase sa concureze in Le Mans, desi nu cred pentru ca sunt marci de masini diferite, pacat totusi.
Cat despre Button, dar are curaj pur si simplu se retrage. Stie si el adevarul despre ce nu merge la masina McLaren, si stie foarte exact ca este vina lui Ron Dennis si nu a celor de la Honda. Cei de la Honda erau total nepregatiti sa intre in F1 in 2015, ei veneau cu un plan de 5 (cinci) ani de dezvoltare, iar Dennis avea nevoie sa castige titlul in acest sezon... sperante desarte. Nu numai ca a umilit departamentul tehnic Honda (saracii nu mai stiu ce scuze sa inventeze), dar si-a umilit si ambii piloti... si i-a tarat pana in fundul grilei.
Honda plateste 1/2 din salariile pilotilor si ei l-au vrut pe Alonso, iar actionarii l-au vrut pe Button. Honda le da motoarele si aduce vreo 25 de milioane de lire la bugetul echipei.
Cat despre masina Ferrari din acest sezon, Alonso n-a avut nici o treaba cu ea, de fapt Allison i-a ascuns totul despre aceasta masina pentru ca il asteptau sa plece de acolo. Cat despre dezvoltarea masinii, 99% dintre voi nici nu stiti ce inseamna asa ceva, nu ati lucrat nici macar in visele voastre intr-un departament de design, de fapt multi nici n-au trecut de liceu. Masinile sunt desenate, construite integral de ingineri care pleaca de la o idee de baza si prin teste ajung la monopostul pe care il vedem intr-o cursa. Fiecare departament isi aduce propria contributie, sunt 5-6 echipe diferite numai in dept de aerodinamica, una lucreaza la partea din fata a monopostului, una la partea din spate, si una dedesubt, dar desi pare ca fac lucruri diferite, seful dept arata directia de cercetare. Sa vizitati macar un tunel de vant desi n-aveti nici o idee despre ce face sau ce se mananca acest tunel de vant.
Oricum cea mai mare umilita pentru Alonso este ca dupa ce l-au dat afara, baietii de la Ferrari s-au pus pe treaba si au lucrat serios la un monopost, cu care Vettel a adus 3 (trei) victorii intr-un sezon dominat copios de cei de la Mercedes. Asta in timp ce Ricciaro cel mai smecher dezvoltator de monoposturi (asa zic fanii lui) a reusit doar doua podiumuri... trist stiu.
Formula 1 este numai despre tehnica, faptul ca exista un campionat al pilotilor este asa mai misto, ca sa se uite mancatorii de seminte semi-analfabeti care viseaza ca vor termina candva liceul. Formula 1 este 99% monopost si 1% pilot, si asta o sa fie tot timpul, pentru ca sunt masini, dezvoltate si construite de ingineri.
P.S Imi inchipui ce trist este @Mobius, cand vede ca Alonso se zbate pe undeva la un tur de lideri sau mai mult iar Vettel in primele trei locuri. Sa facem o cheta pentru servetele.
Ultimele comentarii
116 in total