De am spus peste tot numai despre Red Bull si nu si de Toro Rosso... Implicatiile sunt simple:
- Shell dezvolta un ulei/combustibil special pentru cei de la Ferrari. Ar trebui sa lucreze si cu cei de la Red Bull, poate nu vor asa ceva. De fapt nu au fost prea interesati in trecut de asa ceva.
- pachetul este gandit pentru masina Ferrari, restul primesc pachetul standard sa zicem asa. Cei de la Red Bull vor altceva, vor un fel de pachet de uzina la pretul de "2nd hand". Ferrari sa aiba doua echipe de uzina, dar una numita Ferrari si una numita Red Bull... nu se poate.
- plus ce fac cei de la Red Bull se numeste santaj, si este evident ca comparativ cu echipe care nu au castiga nimic timp de ani buni (ma gandesc nu doar la Ferrari ci si la Williams, McLaren) si care nu au amenintat atata ca se retrag... ar arata ca cei de la Ferrari sunt seriosi pe pozitie si au renuntat la prostiile "politice" din trecut, care nu le-au adus nimic. De fapt ar arata ca isi doresc sa castige, in loc sa vorbeasca mult si degeaba.
@daniel.popescu: Ma gandeam doar la Red Bull si Toro Rosso, pentru ca sincer nu cred ca este o idee buna ca cei de la Ferrari sa accepte cerintele lor. Pur simplu ar arata ca cei de la Ferrari nu sunt o echipa de constructor sunt doar sclavii celor carora le dau motoare. De fapt asta este idea pe care o impartasesc unii dintre fani, care cred ca si mine de altfel ca Red Bull merge prea departe cu cerintele. Si din cate am inteles, in acest moment, cei de la Ferrari nu vor sa le dea motoare celor de la Red Bull. Toro Rosso s-ar indrepta catre Honda oricum, asa ca iese din discutie. Iar Lotus are banii lui Maldonado, sa vedem ce iese mai departe. Ecclestone a platit iarasi niste facturi pentru Lotus, cel putin asa ziceau cei de la Sky Sports, si... era cel mai uimit ca Renault n-are bani sa cumpere echipa Lotus...
Ridicol este putin spus, cei de la Renault nu au bani sa compere echipa, nu au bani pentru dezvoltarea motorului, nu au bani nici de buget... stia Grosjean de ce vrea sa plece atat de repede la Haas. De fapt daca cei de la Renault vroiau sa cumpere echipa o cumparau de luni bune, fapt care nu s-a intamplat. Si acuma sper ca cei de la Ferrari sa nu le dea motoare celor de la Red Bull, pentru ca asta ar fi o miscare geniala!
Da... o sa-l ajute pe Vettel sigur... Ciudat dar Raikkonen nu se poate ajuta nici pe el insusi, cum dracului sa-l ajute pe Vettel? La Monza a gresit butoanele, in alte curse a fost departe de Vettel, doar la Singapore a fost foarte aproape de el si desi acesta l-a ajutat... tot nu l-a depasit/atacat pe Ricciardo. Cel putin pe moment, nu vad cum l-ar putea ajuta pe Vettel doar daca... arunca cu volanul in Hamilton si acesta abandoneaza sau... pur si simplu il scoate din cursa, ceva ce sincer nu doresc sa vad.
Treaba asta cu circuitele tehnice se schimba in fiecare dupa cum bate vantul si ce abereaza unii sau altii pe aici. Fiecare circuit este tehnic, dar unele sunt si de viteza, dar nici unul nu-i simplu pentru ca nu stiu ce fan a facut xx ture pe un joc (simulator). Oricum daca cei de la Mercedes l-au sabotat pe Hamilon nu-i asa de rau, i-au dat o mica sansa lui Rosberg sa recupereze, dar nu le-a iesit. Poate se saboteaza mai serios la Suzuka, cine stie. Eu credeam ca Rosberg o sa se loveasca de parapeti, in fata linei de start sosire dar n-a fost sa fie.
Se poate ca monitorizarea atenta a presiunii sa fie cauza reala, dar 'expertii" care n-au trecut de liceu de pe aici, nu stiu cu ce se mananca acest aspect si au perferat sa evite subiectul. Suspensia spate, suspensia fata, puteau sa necesite modificari dupa controalele la pneuri, iar acest lucru nu se face intr-un weekend asa la misto, de aia cred ca investigatia serioasa se va face dupa cursa din Suzuka, de catre cei de la Mercedes.
Sa vedem cursa Duminica, pentru ca se pot intampla multe de ambele parti. Poate castiga Red Bull cine stie, sa vezi atunci bucurie, avem mai mult de doua echipe care au castigat curse in 2015 :P
Ultimele comentarii
116 in total