Ce de comentarii puerile. Multi nu stiu nici macar sa scrie corect, dar nici nu le pasa. Primul lucru care te invata la scoala, in primul an este sa scrii corect. Pentru ca numai asa te poti intelege cu altii, dar trebuie sa doresti asa ceva. Mare smecherie, nu trebuie sa te respecti, poti sa scrii orice tampenie, iar cand cineva te corecteaza o face pentru ca-i pasa. Evident, la cei mai putin dotati din pct. de vedere intelectual, a-i corecta este o jignire, si singurul lucru pe care il pot face este sa inceapa cu injurille. O persoana cat de cat inteligenta, ar spune un simplu multumesc.
Cat despre cate palete are turbina folosita de cei de la Mercedes, numai ei stiu. Si nu cred ca o sa-ti spuna tie, un simplu analfabet @rommyf1.
Newey stie sa desene sasiuri bune, dar nu inseamna ca a lucrat singur. La Williams s-a descurcat bine dar nu prea s-a inteles cu Head, desi au castigat cateva titluri. La McLaren i-a reusit doar un titlul la constructori si 2 la piloti, dar cred ca reusita interesanta care il aduce aproape de Byrne si Brawn este... cele patru titluri consecutive 2010-2013 la Red Bull. Lui Byrne si Brawn le-au reusit 6 titluri consecutive la constructori, dar nici ei nu era singuri pe acolo.
Totusi, Colin Chapman a venit cu cele mai interesante inovatii, cel putin pentru timpul lui. Cel putin pentru mine, in momentul actual Newey este langa Byrne si Brawn, acolo. Sa vedem ce scoate Allison acuma din joben. Lowe are deja doua titluri consecutive, dar in mare parte datorate motorului, asa ca reusita lui merge la dept. motoare.
Dragute comentariile de mai sus, dar scuze, sunteti total pe langa. Chestia asta cu potentialul de dezvoltare este comica pentru ca motoarele astea au mai multe parti, dar asta nu inseamna ca se pot dezvolta in toate directiile adica, numarul de directii egal cu numarul de parti. In acelasi timp vedeti voi, la finalul acestui sezon se for ingheta niste parti din aceste motoare care dupa 28.02.2016, nu se vor mai putea dezvolta deloc. Plus numarul de tokeni va scadea, nu o sa mai fie la fel de multi ca anul acesta. Bine stiu ca asta o stiati dar sa nu exageram, de fapt nu aveti nici o idee despre acest lucru.
Sa trecem peste ICE ca este cel mai slab in dezvoltare in acest moment si sa trecem la capilotul recuperare energie + stocarea acestei energii in niste baterii, aici este secretul care conteaza si care in viitor, adica in sezonul viitor se va pune punctul pe I. De ce spun asta? Simplu pentru ca aici sunt la inceput cu ideile, si tot timpul apar materiale mai bune, idei noi de stocare a energiei recuperare bla bla bla. O mica paralela este cu HDD-urie care de la stocare orizontala au trecut la stocare verticala si dupa aia la o alta varianta de stocare si asa mai departe.
Evident, pentru niste ingineri ca voi, pariez ca toti lucrati la Mercedes, BMW, sau altceva, daca v-as spune ca am terminat Facultatea de Inginerie Spatiala, ati spune... lasa mah ca stim noi mai bine. O sa va spun un mic secret, motoarele astea sunt foarte interesante si pasul urmator o sa fie facut de cine recupereaza cat mai multa energie si o stocheaza eficient, iar aici Renault si Honda sunt pe nicaieri in acest moment, desi in 1-3 ani vor recupera sigur. Smecheria este ca Ferrari sa lucreze la acest aspect, pentru ca asa se vor apropia si probabil bate mai serios cu cei de la Mercedes.
P.S. Prostia aia cu potentialul maxim.. scuze baieti, voi nici nu stiti cum arata aceste motoare, n-ar fi rau sa cititi cateva articole din presa de specialitate inainte de a posta pe aici diferite prostii, de tot rasul. Spor la citit, stiu fanii F1 din Ro nu prea le au cu cititul dar asta este, shit happens.
Nu pot sa neg dar cursa a fost mult mai animata ca cea din Japonia, de pilda. Dar felicitarile mele doar la Hamilton, Vettel si Perez!. Pacat de Bottas, nu sunt genul caruia sa-i placa piloti care daca nu sunt in stare sa depaseasca pe cineva sa-l buseasca (altfel eram fan Hamilton, evident), si manevra lui Raikonnen mi s-a parut cam inutila. Pacat si de Grosjean dar a gresit acolo, Hulkenberg la fel, in timp ce Rosberg nu cred ca avea ce face, este evident ca interesele sunt altele la Mercedes. Oricum sezonul 2015 s-a terminat de mult, de vreo 4 curse, nu cred ca o sa mai ceva interesant de vazut in acest sezon, dar pentru mine, testele din iarna viitoare o sa fie punctul de interes. Pentru ca 2016 este o fila alba, la care sa-mi aduc si eu aportul.
P.S. Foarte tare faza cu caciulile rusesti :P
Este o mica greseala in textul de mai sus, Alonso are 35 de pozitii penalizare nu doar 25.
In rest, cred ca vremea si ploaia + accidentul lui Sainz au stricat planurile echipelor, iar calificarile au fost un pic dezamagitoare. Cel putin Massa...
Ultimele comentarii
116 in total