Eh nu vreau sa neg dar alte publicatii au dezbatut altfel subiectul. Cei de la Mercedes s-au "speriat" cand au vazut pachetul introdus in Spania si s-au plans la FIA. Dupa cei de la Mercedes au venit cei de la Red Bull si McLaren care au facut exact acelasi lucru. FIA a trimis un inginer care in trecut a lucrat la Ferrari si la McLaren si care probabil daca era roman le cerea mita celor de la Ferrari. Asa ceva nu s-a intamplat, tipul a facut un raport care dupa spusele celor de la Omnicorse.it, a fost foarte detaliat, iar FIA a fost foarte multumita. Acuma daca cei de la Ferrari au testat diferite lucruri (parti) pe timpul alocat celor de la Haas, n-a fost dovedit. Comic este ca tocmai cei de la Red Bull s-au ofticat... cred ca au uitat de echipa lor B, Toro Rosso.
@Kyro: Haas are un tunel foarte smecher dar regulamentul din F1, nu permite testarea modelelor mai mari de 60%, asa ca...la ce le-ar folosi daca ar testa pe modele mai mari si ar incalca astfel regulamentul? Au un parteneriat tehnic cu Ferrari, au vrut sa foloseasca tunelor lor de vant, ok. Plus asa macar cei de la Ferrari vor stii daca corelarea datelor dintre CFD si tunelul de vand este ok si merge cum trebuie... nu ca in anii trecuti.
@Kyro: Daca lucram la Ferrari stiam exact cum merge treaba asta, dar asta stiu doar ce au prezentat cei de la diferite reviste, inainte de sesiunea de teste din iarna. Sunt sigur ca treaba ast asta cu "e-pack-urile" este mult mai complexa decat am spus eu. Dar referitor la de ce au schimbat Ferrari setul 1 cu setul 2, sincer nu stiu. Nu au spus ca au fost probleme, nu au spus de fapt nimic. De fapt sincer sa fiu n-am nici cea mai mica idee de ce au schimbat setul 1 cu setul 2. Dar daca setul 1 este ok inca se poate folosi in alte FP foarte bine. Daca nu este ok, atunci setul 1 este nefolosibil si asta este. Ei stiu mai bine.
@Kyro: Sper sa nu te superi dar nu intelegi cum sta treaba cu aceste unitati de propulsie. Cei de la Ferrari daca doresc pot sa foloseasca un pachet nou in Canada, dar asta nu inseamna ca nu mai pot folosi in alte antrenamente libere/curse/calificari, anumite parti din pachetele anterioare.
De ce spun ca nu intelegi cum sta treaba cu aceste unitati de propulsie? Simplu, pentru ca cei de la Ferrari nu au parti busite/stricate/nefolosibile in aceste pachete deja folosite. Prin comparatie cei de la Red Bull si Toro Rosso nu mai au pachete noi, iar cele vechi nu se prea pot repara, cel putin anumite parti nu se pot repara. Si in cazul celor de la McLaren este la fel, au bucati din acele pachete busite/stricate pe care nu le mai pot repara.
Inainte sezonului actual, a fost o discutie despre aceste pachete si ce contin si mai ales cum se pot folosi. Treaba pe care multi nu au inteles-o este ca aceste pachete nu sunt toate furnizate la inceputul sezonului ci exact invers sunt furnizate cand este nevoie de ele. Sa nu crezi cumva ca Sauber depilda, a primit 8 pachete de propulsie, sigilate deja si gata. Nu a primit maxim 2 pachete, pentru ca pachetul folosit in testele din iarna nu s-a pus.
Evident discutia este ceva mai lunga si mai detaliata dar am explicat pe larg cum sta treaba cu aceste pachete de propulsie. O sa le spun pe viitor "e-pack" pentru ca este mai simplu.
@JugaruGabi: O sa te superi pe mine daca iti spun ca cei de la Caterham ar fi furnizat piese si monopostul (adica carena sa zicem) celor de la Forza Rossa.
Uite aici un mic link: http://www.autoblog.com/2014/11/04/romania-forza-rossa-2016-f1-report/.
Ultimele comentarii
116 in total